Gekneusd?

Heyhey.
nou dus vandaag bij gym ging het mis. We waren aan het volleyballen en ik sloeg de bal tegelijkertijd met een andere meisje. Alleen wou die meisje de bal niet echt slaan met dr platte hand maar ze sloeg t met dr vuist. Jammer genoeg raakte ze de bal niet maar sloeg ze mij met volle kracht op mijn hand. De pijn was vreselijk. Mijn hand werd dik en heel rood. Hij was trouwens ook heel warm. Mijn docent had ice-spray erop gesprayd wat het zegmaar zou laten koelen. Nou het prikte like hell!
Dus niet veel later was mijn hand weer helemaal heet geworden. Daarna liep ik met een icepack rond voor ongeveer 10-15 minuten.
Oja, mijn vingers bewegen gaat ook echt moeilijk. Het is echt pijnlijk.

Nu is mijn hand nog rood maar niet meer zo dik als eerstt en ook niet meer warm.

iemand die misschien weet of dit een kneuzing zal zijn? Mijn docent zei dat het waarschijnlijk wel eentje zou zijn maa dat ik maar af moest wachten tot morgen. Alshet zegmaar morgen even erg is als vandaag dan moet ik wel naar de dokter.

zouhet een kneuzing zijn?

S

Zou goed kunnen, maar voor de zekerheid kan je langs de huisarts gaan.

Het kan een kneuzing zijn, maar ook eventueel een breukje aan het middenhandsbeentje. Ik zou in ieder geval vandaag nog een paar keer koelen, kan nooit kwaad en als de pijn morgen even hevig is of als je het niet vertrouwd even langs de huisarts.

Ik zou morgen naar de huisarts gaan voor de zekerheid.

Snap niet precies waarom je hier een topic voor maakt. Net alsof wij x-ray vision hebben…
Klinkt misschien heel gemeen, niet echt zo bedoeld. Bel morgen gewoon met de dokter en vraag wat je moet doen.