Gekneusd stuitje :p?

Heeyy girlsceners!

Ik ben 2 dagen geleden gaan snowboarden & heel hard geflikkerd op mn stuitje… xd. Nu zegt mn moeder dat mn stuitje gekneusd is en ik er waarschijnlijk lang last van blijf houden… Helaas :p.
Dus nu mijn vraag; Heeft iemand wel eens een stuitje gebroken/gekneusd of iets anders pijnlijks :p? Hoelang hebben jullie er last van gehad?

xxx

een vriendin van mij had dat! Ze heeft er wel echt heel lang last van gehad… ze heeft ook een tijd niet normaal kunnen zitten, ze moest kussentjes mee naar school en ze heeft ook een tijdje in een zwemband gezeten. Denk dat ze er wel 1 of 2 maanden mee zat!

@dontstopmoving
maak der nou niet bangg

Ik ben ook een keer heel hard op mijn stuitje gevallen, van de fiets, of het echt gekneusd was weet ik niet. Zal wel niet. Maar het deed wel pijn! Heb er ongeveer 2 weken last van gehad. Maar kon na een paar dagen wel gewoon weer fatsoenlijk zitten.

Haha nou dit wordt nog een succes xD

@ladylegend ik kan tegen haar liegen dat het niet lang gaat duren maar daar schiet ze ook niks mee op toch?

Het ligt er denk ik vooral aan hoe hard je gevallen bent hoe lang je er last van hebt! ZOrg maar dat iedereen extra goed voor je uitkijkt en lief voor je is, dan komt het wel goed :grinning:

sterkte! xx

dat heb ik een keer gehad! ik kon in het begin niet eens meer normaal zitten en zelfs met lopen voelde ik het… het heeft echt minstens 10 weken geduurd en het was ook nog eens midden in de zomer dus op vakantie enzo had ik het ook :frowning_face:

geloof me gymen gaat pijnlijk worden… xd

Ik gym maar 1x per week, ik zorg wel dat ik daar met een briefje vanaf kom haha xd

ja ik heb mn stuitje ook gekneusd gehad doet echt zeer. moest met moeite zitten.
:frowning_face:
sterkte

Thankss! & bedankt voor je info haha

Ja, ik heb dat ook een keer gehad. Kon niet meer zitten, lopen deed ook zeer, dus eigenlijk was liggen de enige optie. Maar helaas moest ik naar school.
Sterkte en het gaat inderdaad vanzelf weer over.

Heb ik ook gehad, zwaar gekneusd.
Deed in begin heel veel pijn, de dokter zei dat als er gips om kon dat ie dat had gedaan.
Heb toen op kussentjes gezeten.
Na een paar weken is het wel weer over, duurt net zolang als een gewone kneuzing in je voet oid.
Het is nu een aantal jaar geleden, en heb er nooit meer last van.
Eerder nog wel eens als ik me heel hard liet vallen op een stoel ofzo.

en sterkte! ;p

Ik heb 2 keer mijn stuitje gekneusd, 1 keer waarschijnlijk gebroken. De laatste keer was zo’n 3 jaar geleden en ik heb er nog last van.

Heb ik ook gehad, tot 2 keer toe! Gekneusd. De eerste keer had ik er 5 maanden last van! 2e Keer kan ik mij niet meer zo goed herinneren.

Ik heb het nu! :’)
Ben dus ook op mijn stuitje gevallen, en nu kan ik amper zitten (ik moet steeds op één bil hangen om het zo maar te zeggen), en met opstaan is het ook echt vreselijk.
Maar bij mij kraakt het ook als ik ga zitten of als ik opsta, en dan voelt het alsof mijn ruggengraat helemaal naar beneden zakt en mijn stuitje eruit wordt geduwd of zo. :confused:

heey ff een vraagje, ik was in groep 8 aan het sporten buiten en ik sprong naar achter en belande daarna met mijn stuitje op een recht staande stok. ik heb 2/3 maanden ongeveer niet goed kunnen zitten en veel pijn er aan gehad. Nu zit ik inmiddels in de 3de klas en heb er nog steeds last van als ik bv heel lang in auto zit of als ik sit ups moet doen. Als ik op een harde ondergrond ga zitten heb ik ook last van mijn stuitje. is er iemand die dit ook heeft of moet ik het me moeder vertellen en naar de dokter gaan?

Ik heb m’n stuitje ook al eens gekneusd gehad. Toen sprong ik van een schutting af en gleed ik gelijk uit op het gras. Dat deed best zeer, haha. Ik kon 1,5 week niet normaal zitten volgens mij… :cold_sweat: