gekleurde skinny's

kunnen die nog en hoe combineer ik ze?

Als jij vindt van wel, dan kunnen ze nog. (Voor jou)

die konden zo ie zo nooit

want ik heb pas een rood/roze gekregen van de H&M van iemand die te laat was met terugbrengen…

IK vind van niet.

Ik vond ze nooit zo geweldig, heb ze ook nooit gedragen
maar je moet dragen wat jezelf leuk vind!

en of ze nog kunnen; ik denk het eerlijk gezegt not

Ik heb ze altijd al verschrikkelijk gevonden.

Ik heb hem nu aan, met een zwart shirtje en zilvere armbanden en en een ketting. vind het nog best mooi.

Foto ? :slightly_smiling_face:

oke maar waarom vraag je het dan nog aan ons?

ik vind ze niet zo, maar als je goed combineert kan het opzich wel, dus de rest van je outfit vrij rustig houden.

om te weten of ze niet voor schut loopt/liep vandaag?

Ja maar dan kan ze er beter een foto bij zetten

Als je ze mooi vindt, dan draag je ze toch gewoon!
Ik persoonlijk vind dat ze niet meer kunnen;
vorig jaar (2e middelbaar) liep íedereen met een gekleurde skinny op de speelkoer, en dit jaar (ik zit nu in 3e middelbaar) lopen alle, maar dan ook àlle eerstejaars met een gekleurde skinny. En dan denk ik in mezelf zo van "dat is echt ontzettend last year " x’) ok klinkt misschien erg stoeferig , maar 't is wel zo vind ik :slightly_smiling_face: xx

Sorry ik vind ze vreselijk.

Die hebben nooit gekund… Wat lelijk zeg.

op de basisschool en in de eerste was ik er echt verliefd op. en nu schaam ik me eigen. =D

Als je het goed combineerd enzo wel. Maar niet van die felle kleuren zoals felroze, felgroen enzo. Meer vale kleuren en meer blauw achtige dingen.

Haha, OMG.

Maar ik heb die dingen altijd ontzettend lelijk gevonden.

In de eerste liep ik daar altijd mee, maar nu eigenlijk nooit meer. Maar als jij het nog leuk vind moet je het nog doen.