Gekleurde skinny's

Ik heb hier nog 4 skinny’s liggen, maar ik weet niet hoe ik ze moet dragen, de kleuren zijn: roze, paars, donkerbruinachtig en grijs met zwarte strepen.

Of zijn gekleurde skinny’s ZO uit dat ik mijn moeder beter kan vragen of ze er shorts van wil maken?

Als die roze broek heel licht van kleur is zou het heel mooi gecombineerd kunnen worden met een witte tshirtje ofzo en lichtgrijze cardigan.

de roos, paarse en grijze, kan je combineren met wit, grijs en zwart
de roos en paarse ook nog met bruin…
en de bruine met bruine en beige tinten en andere kleuren behalve zwart/grijs

http://www.nooyu.com/wp-content/uploads/2009/01/snsd-gee.jpg

gewoon een leuk t-shirtje met kleurtjes?

ik vind het idee van die witte shirtjes met daar een kleurrijk printje ook wel heel leuk! ik zal in ieder geval niet vragen aan je moeder of ze er shortjes van wilt maken want anders zit je weer met hetzelfde probleem: wat moet ik erop dragen?
het ligt er natuurlijk maar net aan hoe donker/ligt de kleuren roze, paars, bruin enzo zijn.
maar je kan roze/paars met wit en zwart combineren.
bruin met rood,bruin en groen
en de zwarte kan met zwart,wit en rood.

maar zoals ik net al zei. het ligt er maar net aan hoe de kleur precies is van je skinny.

Grijs met zwarte strepen is stoer.

Maar… Ik zou er zelf shortjes van maken want een roze skinny vind ik zo lelijk maar dat is mijn mening…
Idd shirtjes met een print op dragen…

Ik heb ook een paarse skinny . Daar draag ik een paars shirtje (3/4 mouw) met daarover een zwart blousje . (korte mouw) Alleen is dit meer iets voor in de winter. :wink:

ik weet het is heel stom om het hier te plaatsen maar ik heb nog een blauwe.
Interesse note me.

ik heb een hele leuke mintgroene en ik combineer hem vaak met een blazertje, iets wits of iets donkerblauws

IK heb 3 verschillende roze skinny’s.

gewoon wit / bruin / zwart shirtje erboven. en de kleur laten terug komen… Bij wit hoeft dat trouwens niet echt.

@CRMN xD hahaha daar moest ik gelijk ook aan denken XD

ahaha SNSD,

maarja ik zou het ook zeg maar rustig
combineren, zodat het niet te word

je kan ze allemaal met een leuk wit, grijs of zwart blousje of gewoon t-shirt combineren, maar als je wil kun je ze ook korter maken en dan voor in de zomer dragen ofzo.

kheb n knalrode en ik weet nie hoe ik 'm moet combinere…
t enige wat in me opkomt is n witte shirt met n zwarte print of n
ff wit topje
mr das zo saai.

^^ je zou ze ook gewoon zwart/donker blauw kunnen verven met zo’n wasmachine verf ding.

die waren in in 2008 als ik correct ben :stuck_out_tongue:

Waarom up je dit topic dan?