Gekleurde skinny's! The topic!

Gekleurde skinny’s zijn gewoon te gaaf… kwil er een kopen.

1. welke kleur vinden jullie leuk?
  2. Hoe combineren jullie 'm>> foto’s??

Just for inspiration… ennu owja waar hebben jullie 'm vandaan… hoeveel kosste ie?

Ik heb er geen, maar ze hebben ze bij de H&M, en vast nog véél meer winkels.

1. welke kleur vinden jullie leuk? Rood. er zijn er vast wel meer, maar mijn rode is leuk
    heb geen fotos sorrie.
    met kleren enzo.

-

Ik heb een paarse en comibineer hem eigenlijk met alles bijna alles staat erbij.

al super thanx… hebben jullie ook foto’s!

ik heb een knalblauwe van h&M minderafdelign weet neit hoe duur iig vet goedkoop XD

ik kan ze niet vinden op de h_m site , wie heeft een link???

Er zijn hier wel veel topics over, bij only en verder in de stad zijn er heel veel te vinden. Hier de link van de H&M:
http://shop.hm.com/nl/?ac…dept=BARN_FLI_NED_BYX_STO
En verder nog gewoon bij de kinderafdeling.

O ik zie nu dat de link naar de pagine is, dan moet je op de 2e pagina 4e plaatje aanklikken of bij de 3e pagina het eerste plaatje (heel veel kleuren)

-
Bij de falls 19,99
en de rode vind ik t leukst^^ Maar blauw is ook gaaf

UUUUGH. iedereen écht IEDEREEN bij ons op school loopt er mee. vind het nu
niet leuk meer.:R wou er zelf een halen maar opeens had iedereen er een.
Toen dacht ; laat maar zitten.xD

1. Ik vind paars het leukst.
  2. met wit zwart geel roze maar dat wordt net weer iets te barbie denk ik.
    lichtblauw kan ook mooi zijn.

-

da’s trouwens de foto die ik in dat love the look topic heb geplaatst (’:

alvast thanxx!

Ik heb een fel blauwe van de H&M divided. Kostte maar 19,90…
En ik combineer hem meestal met een zwarte of witte top en daaroverheen een hoodie, of gewoon een vest.

1. welke kleur vinden jullie leuk?
    alle kleuren,
    met alles :stuck_out_tongue:

heb maar een foto ervan, wie ik ben valt goed genoeg op :wink:

http://i26.tinypic.com/20afc77.jpg

ik heb een marineblauwe skinny, maar hij lijkt ook een beetje paars, heb geen foto van een combinatie :slightly_smiling_face: draag em nu met een roze riempje en een wit vest met gekleurde bloemetjes erop! ik vind het een leuke combinatie
en ik wil denk ik nog een witte voor de zomer :slightly_smiling_face:

Ik heb een groene van de h&m , ik wil nog een gele, of een regenboog skinny ofzo x] ik krijg namelijk al genoeg van IEDEREEN die opeens met een gekleurde skinny loopt, tijd voor iets anders, ORGINEELS [:
maar oke, ik geef het toe, ze blijven toch best wel gaaf! (als je de enige bent die 'm draagt(A))

ik heb zelf een groene en een paarse, ik vind deze kleuren heel mooi voor een skinny: rood, roze, paars, groen en kobaltblauw.
zo combineer ik mijn groene skinny (en m’n paarse meestal ook zo):

http://img210.imageshack.us/img210/246/poepig8.png

de paarse heb ik voor 30 euro in een winkeltje ergens in Arnhem gekocht met allemaal kleuren skinny’s ik heb egt geen idee hoe die winkel heette maar het merk is reals… de groene heb ik op de markt voor 20 euro gekocht, is ook van het merk reals.
xx