Gekleurde ombre/Dip dye

Hey Meiden!
Na maaaaandenlang zeuren mag ik eindelijk mijn haar verven, als ik het zelf betaal. :upside_down_face:
Ik weet al wel ongeveer wat ik wil, ik wil zo’n gekleurde ombre in een pastelkleurtje of donker blauw. Ik heb blond/donkerderblond haar, dus ik hoef waarschijnlijk niks te laten bleken vooraf. Wat kost het ongeveer om je haar op die manier te laten verven? En heeft iemand hier ervaring mee?
danku! :bowing_man:

p.s. Ik ken iemand die haar haren helemaal blauw had laten verven, en een week later was het van diepzeeblauw naar een soort groen verkleurd :flushed: :flushed: Is dit bij alle kleuren zo?

Ik heb blond haar, en heb een keer pastelroze er op gedaan en je zag gewoon niks, dus blond zijn betekent niet perse dat je het niet zou moeten bleken.
Ik heb ook donkerpaars gehad dat quasi donkerblauw was uitgeslagen en na enkele wasbeurten blauwgroen werd. Ik zou dus zelf geen blauw aanraden, tenzij je om de zoveel dagen/weken er terug blauwe verf overdoet.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.2800.html

Er is al een groot forum hiervoor, ik denk dat er vast wel mensen zijn die je daar kunnen helpen.

Mijn vriendin had ook eens een blauwe dip dye gedaan, en inderdaad, na een tijd werd het een soort appelblauw zeegroen haha