Gekleurde nikies.

Ik heb best lang geleden nog van die gekleurde nikies gekocht… Ik weet alleen niet hoe ik ze moet combineren! Met heel basic kleren vallen ze eigenlijk extra op, maar met iets druks erbij staat het weer niet. :stuck_out_tongue: By the way, die roze veters ga ik wisselen in witte. :slightly_smiling_face:

Nikies

iemand? :<

Dit is volgens mij die Eastern edition.
Ofnee, grapje. Lijkt erop XD

Maar je kan die met bijna alles combineren… Een skinny en een simpel shirtje erboven.

Haha, tja. Simpel is zo… saai.

je kan het gewoon met alles combineren hoor haha

Gekleurde nikes?
Vind ik meer iets voor jongens.

als je ze niet meer wilt kun je ze altijd aan mij geven,
ze zijn super !!

gewoom met jeans en een leuk shirtje (lijkt mij)

met die roze veters erin zou ik een baggy spijkerbroek doen, boxer erbovenuit:P en een strak roze t-shirt!

eigenlijk kan elk kleur shirtje erboven, als t maar fel is. ik vind alleen wel dat als je een roze, blauw, of geel shirt erbij doet, dat t precIEs dezelfd ekleur als in die schoen moet zijn, anders vloekt t. en rood past er niet bij.:stuck_out_tongue:

Je kan het met alles mixen als het maar niet té druk word.

Ik vind ze best wel awesome. Maar er kan heel veel bij, skinny of baggy jeans, simpel shirtje en als je dat saai vind bijv. een wit hemdje met een roze vestje. Dat is al minder saai. (:

Nou bedankt, ik heb ze in het felpaars :slightly_smiling_face:
Gewoon een skinny erboven met bijv. zo’n I <3 Paris trui (tenminste dat vind ik wel leuk staan)

Het is toch niet saai, als je die schoenen met iets simpels combineert?
dat maakt het juist níet simpel.

waar heb je ze gehaald?
note me.
btw je kan ze combineren met álles vind ik
ik bedoel de meeste kleuren staan op de nikiess:P