Gekleurde lokjes,, welke kleur??

Ik zou graag gekleurde lokjes in mijn haar zetten, ik weet alleen niet goed welke kleur. Ik had deze zomer highlights maar die zijn verschikkelijk uitgegroeid!! Ik heb nu midden bruin haar… Heeft er toevallig iemand sugesties voor een kleur??

Ik zou er plukjes in doen die dicht bij jou eigen haarkleur liggen.

ik zou geen te lichten kleuren nemen

da gaat lelijk kies donkere kleuren

Ik was eigenlijk aan het denken aan een wat fellere kleur… Iets vrolijks… Ik weet nie of iemand daar ideejen voor heeft, of opmerkingen?

Turqoois(of hoe je het ook schrijft)

Ik heb eens roze plukken gehad:p, dat staat ook wel mooi bij bruin…

Ik hou niet zo van gekleurde lokken in iemands haar, vooral bij bruin niet aangezien daar (vind ik) niet zoveel bij matcht (ik heb zelf ook bruin haar)…
Zou echt voor een naturelle kleur gaan.

Ik zou wat rond kijken miss in trashtopic en kijken wat leuk staat bij bruin … is moeilijk

ik heb oorspronkelijk kastanjebruin en het zag er nii uit iedreen was jaloers maat nein!! nu heb ik het zwart met knal roodxD

rood! ik wilde laatst in mijn bruine haar zwarte en blonde plukjes zetten, maar dat blonde pakte niet! grrr maar als je een knalkleur wilt, ROOD!!!

up!

ik wil paarse clip in extensions…

Ik vind rode kleuraccenten heel mooi als je een lichte huid hebt:

Zoiets, maar dan minder oranje;

http://www.2009haircuts.com/wp-content/uploads/2008/10/22.jpeg

of:

http://www.totallifecounseling.com/images/girl%20red%20&%20black%20hair.jpg

Ohh wacht, je zei middenbruin… Dan donkerbruin x]

Dat is inderdaad wel mooi ! :grin:
Maar moet je al je gewoon plukjes wil ook nog bleken?? (heb er niet echt veel verstand van namelijk ;P)
Want ik heb het wel eens eerder gehad en het pakte niet. (ik had rood/paars en het werd ketchup oranje :S)

een vriendin van mij heeft eerst highlights laten zetten en dan rode meches in haar bles, dat staat echt leuk ^-^
maar zij had wel eerst donkerblond haar dus ik weet niet hoe het zal staan bij bruin xD

is toch mooi, als t dan uitgroeit heb je ombre haar
hihi dat vind ik mooi

Mensen, oud topic is geupt :wink:.

So What?
Antwoord op mijn vraag please [a]