Gekleurde lenzen

Ik ben op zoek naar gekleurde lenzen weet iemand in welke winel is ze kan kopen? Ik zoek niet normale kleuren zoals blauw,bruin,groen,grijs enz nee ik wil crazy lenzenof wildeyes weet iemand waar je die kan kopen ik wil het graag weten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wild eyes

http://eyestudioinc.com/images/wildeyes-collage-565x267.jpg

Crazy eyes

http://www.oogcontact.be/images/crazygroep.jpg

Die kun je bestellen bij de Large.

Ik zou het trouwens niet doen, ik heb gehoord dat je er blijvende schade aan je oog aan kan oplopen.

Hahaha, die voetbal! :grinning_face_with_smiling_eyes:

[nohtml][b][message=4291790,noline]keihardepoepsex schreef op 14 November 2009 @ 16:57[/message]:[/b] Hahaha, die voetbal! :grinning_face_with_smiling_eyes:[/nohtml]
nee je zou maar smileys in je ogen hebben :p

Hahaha, ze zijn wel geweldig.
Maar als iemand dat heeft zou ik hetlemaal gek worden.

Ja inderdaad, dat kruisje op foto 7 ziet er ook zo raar uit!

Ieh dat zou je oog maar zijn.
11 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik had gelezen dat je niet te vaak moet doen. Het incidenteel dragen van kleurlenzen (bij voorkeur als daglenzen) kan geen kwaad. Mits uw ogen voor het aanschaffen hiervoor geschikt bevonden zijn. Het dagelijks dragen van kleurlenzen is zeer af te raden, deze contactlenzen laten aanzienlijk minder zuurstof door dan een zachte lenzen zonder deze kleurenprint erop.
Maar ik wil het ook maar 3x doen ofzo of ik neem maandlenzen. ik gebruik ze alleen voor fantasy fare

op www.colorlens.nl heb ze veel meer gekke lenzen

Ik heb met dat kruisje hahah gekocht voor Halloween, alleen ik heb geen idee waar, want me zus heeft 'm voor me gehaald.

Iemand die ik ken heeft die oog, nummer 10 heeft ze.

Wow ik wist niet dat je ook allemaal figuurtjes had! Wel grappig haha, vooral die zebra. Ik weet wel dat je bij de hema geloof ik normale kleuren kan kopen…

moet je even googlen

Feestwinkels (:

HAHAHAHHA. die twilight lenzen @ die colorlens site.
;p
‘crazy voldermort’

glamoureyez.nl
geocandy.nl

Ik vind die met dat kruis leuk. :’)

Die Twilight lenzen zijn gebruikt in de film. Op de plaatjes zien ze er een beetje gek uit. Ik had ergens gezien dat het inderdaad deze lenzen waren.

MENSEN, oud topic! haha.

ga voor de panterprint :stuck_out_tongue: