gekleurde gladiator sandaaltjes

Hi (:

vorig jaar heb ik na lang twijfelen tussen effe bruine en deze, op aanraden van een paar mensen de gekleurde sandaaltjes gekocht.
thuis gekomen wou ik toch liever de bruine maar toen had mijn vader de doos weggegooid dus kon ik ze niet terugbrengen :’)

mijn vraag:
hoe zouden jullie ze combineren? of zijn ze te blij/kinderachtig voor iemand van 15?

sorry, slechte webcam foto’s xD

http://i41.tinypic.com/142hglj.jpg

http://i44.tinypic.com/ux0xs.jpg

Oh die zijn leuk! Ik vind ze niet kinderachtig. Ik zou ze gewoon combineren (met niet al teveel kleuren). Leuk zwart (kort) broekje voor de zomer, en misschien een wit shirtje met een gouden chainketting ofzo (:

haha oke dankje (:
nee nog meer kleur erbij was ik soieso niet van plan :stuck_out_tongue:

nog meer tips?

Ik vind ze ook niet kinderachtig! Mits je ze goed combineerd natuurlijk (; vind de combinatie van ‘DeGeniaalste’ ook een heel goed idee ^^
met een leuke (zwarte?) legging zouden ze denk ook wel leuk staan c:

dankje ^^
een zwart shortje en legging heb ik wel ja.

& up

ik zou een kort spijkerbroekje en een zwat, wit of shirtje in een kleur die in die sandalen zit xx

dankje (:
& up.

moet alleen even kijken. in de vakantie loop ik heel vaak in mini shortjes maar of ik ermee naar school durf? :’)

up

hmm nee , ik vind ze niet leuk
beetje té k3 achtig zegmaar ;]
marktplaats misschien een idee?

hmmm nee niet zo mooi.
als je ze dan toch aan moet, zwarte skinny en gewoon een simpel hempje/t-shirtje. kan alle kleuren zijn; kleur in de sandaaltjes, wit, grijs, etc.

Als je ze niet met duizend kleurtjes aandoet, zijn ze gewoon leuk hoor ;] Doe het aan met iets wits, zwarts of grijs (:

ik zou het zowiezo niet met zo’n net te korte legging dragen want dat vind ik zelf zegmaar wel kinderlijk staan ;p
maar een skinny of shortje is wel leuk

vind ze er een beetje goedkoop uitzien, sorry. maargoed doe een mooi ripped shortje en een wit topje in dat shortje en dan gewoon bruine accesoires ofzoiets.

Ik schrok me dood, ik dacht bijna dat je vingers je tenen waren.

:'3

Ik ook, ik dacht even HUH!?
Maar zoals veel al zeggen, gewoon de rest rustig houden.

HAHAHA, ik ook.
ik dacht echt zo van, WTF?!

ik vind ze leeeuk! :grinning:
gewoon met wat zwarts ja. ;p

ik vind ze ook leuk :]
en anders mag je ze wel aan mij verkopen hoor ;3