Gekleurde broeken!

hoihoi,

ik vind gekleurde broeken heel leuk, en heb vorige week de volgende kleuren gekocht:
kersenrood(blueblood)
appeltjesgroen(Diesel)
paars en geel had ik al:P(shoeby)

maar nu vraag ik me af hoe ik ze eigenlijk leuk kan combineren en wat jullie van zulke opvallende broeken vinden!

Een rode broek zou ik nog wel dragen, maar de andere kleuren niet denk ik. Ik vind het wel leuk! En het ligt eraan per kleur hoe ik het zou combineren

Tik het in bij lookbook of zoek op ‘colorblocking’, om insipratie op te doen wat betreft felgekleurde kleding :slightly_smiling_face:

oke dankje:D. ik keek net ook bij lookbook van zara en daar zijn alle gekleurde broeken alleen gecombineerd met saai wit…

ik heb echt een bloedrode broek uit Turkije van mijn tante gekregen, maar zo’n statijnen/gladde stofen en het is geen skinny, hij is opzich wel mooi alleen jammer dat het geen skinny is…

Je kan colourblocken, dus gewoon alle soorten en kleuren kleren bij elkaar aan doen,
maar je kan ook je broek als ‘bijzonder’ item houden en de rest gewoon wit/zwart/grijs doen.

zijn het lange broeken??

Ik zou het denk ik gewoon met een wit hemdje dragen en een zwarte blazer.

ik zou een rode en gele nog wel dragen maar de rest niet. Ik zou het ‘saai’ combineren met een zwarte blazer met de mouwen drie kwart opgerolt, een zwart hempje en een gouden ketting en zwarte hakken, het liefst pumps maar voor school kan ballarina’s beter.

Enige gekleurde broek die ik zou dragen is peachy kleur … en die zou ik met een Lily blazer en een witte shirt met zebra print dragen en dan grijze hakken <3

Oke hele combie…

Ik heb een rode, een blauwgroenige, een muntgroene en een donkersoortblauwige :grinning:
Draag ze meestal niet met andere kleuren, die rode heel vaak met m’n zwarte blazer ^^

oh btw:
zijn lange broeken,
ik heb ook nog een lichtroze (ja lichte peachykleur dusXD) broek.
bedankt voor de ideeen tot nu:P

ik heb een rode maar ik pas hem niet meer :frowning_face: maar daar wordt aan gewerkt (A)

ik heb een oudroze en een zalmkleurige. ik draag op de oudroze meestal iets donkerblauws , maar met die zalmkleurige vind ik het ook nog best lastig combineren. Iemand tips ? (:

Zalm en peachy is byna hetzelfde, dus ik vind dat mooi met een zebraprint shirt en dan een lila/lichtpaarse blazer <3 Ook kan dat leuk staan met lichtblauw… ik ga ook een peachy broek halen, dan ga k hem zo dragen

Ik vind hele felle kleuren niet zo heel mooi maar wel van die pastelachtige kleuren zoals mintgroen, lichtroze, babyblauw, en een soort beige wel heel leuk.
Ik had een mintgroene broek besteld van de zara maar toen ik hem aanpaste trok ik alles al kapot dus toen heb ik maar besloten geen nieuwe te bestellen. Maar die broek was wel echt perfect :frowning_face:

Heb je een foto van die appeltjes groene?? ik ben benieuwd is het dan meer van dat hele lichte groene ? of echt FEL groen??

En heb je een foto van die rode broek & waar heb je m gekocht?
Ik zoek namelijk al best lang een wat donkerder rode broek (:

ik heb hem gekocht bij de Van Tilburg in Nistelrode op de outletafdeling, dus die broek is van een seizoen geleden ofzo.
hij is van het merk blueblood en nieuwprijs was 150 euro(had er maar 20 voor betaald JEEEEEEEEE). misschien vind je em als je hem googled.

en ik weet niet hoe je foto’s moet plaatsen maar anders probeer ik wel eens wat vanmiddag om die broeken te plaatsen.

Ik vind dat het er óf kinderachtig uitziet, of heel mooi. Dan moet het wel goed gecombineerd zijn. Ik zou er zwarte of juist felgekleurde pumps of zwarte ballerina’s bij dragen, een wit los hempje en een zwart leren jack of zwarte blazer met opgestroopte mouwen.