gekleurde broeken,mooi of niet?

de gekleurde broeken zijn nu helemaal in.
Roze,blauw,paars,geel noem maar op.
Maar vind jij ze ook mooi?
(ik wel)
geef nu je mening er over :couplekiss_man_woman:

Ik vind ze kinderachtig en niet mooi.

like it!

vind persoonlijk alleen de donkergroene of donkerrode mooi…
en je moet het wel goed kunnen combineren anders vind ik er ook echt niets aan.

Niet bij wannabe meisjes die hopeloos elke trend volgen. Wel bij mensen met een enigszins apartere stijl die het goed weten te combineren.

Ik heb zelf een blauwe en ik vind hem echt heeel leuk :grinning:
Sommige kleuren vind ik wel afschuwelijk, zo liep er laatst een meisje op school met echt een fluoriserende gele broek…
En je moet het natuurlijk wel kunnen combineren ja, anders lijk je sws al gelijk een clown

Ik vind sommige kleuren wel heel leuk, zelf heb ik een donker rode en een licht groene. Ik hou altijd wel van een beetje kleur.

Ik heb zelf een rode en een blauwe! Voordat dit helemaal inkwam had ik de roze al en ik vind het zelf persoonlijk mooi en niet om de trend te volgen!

Leuk, lekker vrolijk, weer eens iets anders! :slightly_smiling_face:
Heb zelf een fel groene en een rode

heel leuk heb zelf een felblauwe, mintkleurige en een bordeaux rode zoek nog naar een felrode en donkergroene hihi

Ik vind ze geweldig :’’) geel blauw groen rood roze… allemaal leuk haha

haha of als een wandelende zuurstok

ik vind je kan de trent wel volgen maar hou je eigen styl wel aan waar of niet? :blush:

Mwa. Ik heb een donkergroene voor de winter, die vind ik heel mooi, en een felrode (nja, iets donkerder dan felrood maar niet donker genoeg) maar die kan ik niet mooi combineren.

Ik zie heel veel mensen met peachy/zalmkleurige broeken, maar dat vind ik niet meer leuk júist omdat iedereen erin loopt :’)

Als shorts leuk. Lange broeken vind ik vaak wel kinderachtig

Ik vind ze super leuk! Vooral pastel kleurtjes en bordeaux.
Maar de felroze felrode felblauwe enzo vind ik wat minder.

I like

nah, niet zo fel.

Leuk! Ik heb zelf een rode!

Ik heb een roze! :grinning: