gekleurd haar lichter maken?

haaj, ik heb gister mijn haar geverfd maar de kleur is te donker geworden. ik wil het nu graag een tint lichter krijgen zónder te verven…
ik heb ergens gelezen dat het helpt om te wassen met zilvershampo, iemand ervaring mee ?
ohjá de kleur is erg donkerblond geworden

Na een paar keer met gewone shampoo wassen is het sowieso al lichter

Of Glorix. Of Vanish Oxi Action. Of Dash…

zilvershampoo =D

of anti-roos…

antiroos shampoo van head and schoulders :slightly_smiling_face:

jep, meestal valt je haar na het verven iets donkerder uit dan de bedoeling is, maar het vervaagt best snel na een paar keer wassen.

ik heb het al een keer of 4 gewassen na het verven & vanochtend ook nog, maar ik zie nog geen verschil ;(

uppp?

Nu is het waarschijnlijk wel al iets lichter geworden?
Bij een vriendin van mij was het de eerste 2 weken ook bijna zwart en daarna heel mooi bruin.

Helpt dat echt zo goed dan? ;o

Ik heb al vaak gehoord van wel…

Head en shoulders kopen, dik!! in je haar smeren(op droog haar), uur laten intrekken (alufolie eromheen zodat t lekker warm wordt) en uitspoelen. Herhalen tot t lichter is.

dit vond ik zo net op internet ^^ schijnt goed te werken, :slightly_smiling_face:

Zilvershampoo van Guhl, Kost 5.49 en is schijnbaar heel goed! Het is aggresief, dus lees eerst goed de verpakking. (Je kan het overigens alleen gebruiken als je haar in een blond/wit- tint geverfd is)

dat had ik oook, ik vond het vreselijk, nu is het lichtbruin geworden en vinden velen het een hele mooie kleur!

Zilver shampoo is goed als je een gelige gloed hebt overgehouden, het word er niet lichter op alleen doffer en minder goudblond.

Als je het echt een tint lichter wilt hebben, lauw water een klein beetje conditioner en flink wat citroensap mengen. Vervolgens in je haar masseren en 10 minuten inlaten trekken… doe dit 2 á 3 keer(niet op een dag natuurlijk) en je haar is zoiezo een tint lichter… vind je de kleur nu te dof? gebruik dan goudshampoo :wink:

Geld dit ook als je haar bekand zwart is en je wilt het bruiner krijgen? haha

Antiroos shampoo inderdaad!