Gekleurd haar a.u.b.

Hey girls! :heart:

Nou, ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: Ik wil m’n haar roze verven.
Ik heb m’n haar al een aantal keer (verspreid over 4 jaar) geblondeerd, dus m’n haar is al vrij blond.
Nu weet ik dat je je haar eigenlijk helemaal (bijna) wit moet bleken, wil de kleur echt goed pakken. Daarom besloot ik dat ik eerst m’n haar paars zou proberen te verven, aangezien dat misschien een kleur met wat meer pigment was en ik dat ook mooi vond.
Dit heb ik dus geprobeerd met de kleur Lilac, van Directions. Alleen ja, je raadt het denk ik al: dit heeft niet gepakt. Ik heb even snel gelezen dat de verf van Directions wat minder pigment bevat dan anderen, dus misschien is dat het probleem geweest? Verder heeft het alleen een beetje een licht paars/grijze gloed op m’n haar achtergelaten, maar daar houdt het ook wel op. Ik wist van te voren al dat het niet een ontzettend felle kleur zou worden, maar hier ben ik gewoon niet tevreden mee.

Ik wil het opnieuw proberen, nog steeds zonder m’n haar helemaal wit te hoeven bleken. Nu komt dan natuurlijk m’n vraag: wat is nou een goed, en niet al te duur merk voor semi-permanente haarverf in onnatuurlijke kleuren? En waar kan ik dat kopen? De verf moet genoeg pigment hebben, want anders pakt hij bij mij dus gewoon niet!

Alle tips op het gebied van verven in onnatuurlijke kleuren en haarverf zelf zijn super super welkom!

Liefs :heart:,

Mandy

Hier is een heel topic voor. :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/aparte-haarkleuren-6-247675.11400.html

Oohh die had ik helemaal niet gezien! Zal het daar ook eens even ingooien :slightly_smiling_face: