Gekke teksten

Ik en mn vriendin zijn ons nogal aan het vervelen. Maar zij heeft een vriend en ze maken altijd geintjes met elkaar en halen ook altijd grapjes met elkaar uit. maar nu zijn we dus allemaal gekke zinnetjes aan het verzinnen. hij zei dat het afgelopen vrijdag heel leuk was en nu hebben we deze tekst gekrabbelt:

ik vond het echt heel erg leuk met je Vrijdag! Ik weet niet precies waarom. Misschien was het de lasagna? De sneeuw? Of misschien wel de cola die we dronken? Was het de winterse middagbries? Of zou het de zon die zachtjes achter de wolken scheen zijn geweest? De vogeltjes die je vanuit het huis hoorde fluiten? Was het de grauwe lucht die wit reflecteerde op de sneeuw? Of waren het soms de stemmen op de achtergrond die je beneden in de huiskamer kon horen terwijl wij in mijn kamer zaten, de voetstappen van buiten af, die me een warm gevoel gaven? Of was het misschien het enige krulletje van je haar dat ondeugend een andere kant op stond? Of was het slechts de herinnering die die dag door mijn hoofd schoot, hoe vredig en rustig en zorgeloos je leven was rond mijn 6e levensjaar? Misschien was het het kraken op de trap toen we naar mijn kamer liepen? Waren het de beslagen ramen waar we doorheen keken toen mijn buurvrouw foto’s aan het nemen was? Was het misschien de manier waarop je je haar naar links zwaaide? Of de manier hoe je je ene mondhoek omhoog doet als je lacht? Zou het de manier geweest kunnen zijn, hoe ik krak hoorde toen ik plaats nam op mijn bureaustoel? Was het de deurhendel die zachtjes dichtviel? Waren het de tegels in de keuken, die het licht reflecteerde? Was het je accent wat mij zo vrolijk maakte? De temperatuur in mijn kamer wat me een fijn gevoel gaf? Was het het getik op mijn kamerraam als er een vogeltje vredelievend vroeg naar binnen te mogen? Of waren het misschien de lichtgevende kleuren van mijn kamerbed, mijn licht-roze behang of de witte deur? Was het misschien het geluid wat ontsnapte uit mijn mond toen ik de spiegel bekeek? Of was het misschien de geur van de naturel-chips die we niet hebben gegeten? Is het het winterse gevoel wat ik krijg als ik uit het raam kijk? Was het de manier waarop ik strikjes maakte van de touwtjes van je trui, dat me een brede glimlach op mijn gezicht had toegewenst. Of was het misschien het geluid van jou gorchelende keel als je weer eens moest hoesten? Was het de prik van de cola die wij hadden gedronken, die ik de rest van de dag nog in jouw keel hoorde bruisen? Was het de gel die jouw haar in model hield? Waren het de eenkoorns huppelend in mijn tuin die er niet zijn? Is het de manier waarop je lief naar mij zwaaide toen je het pand verliet met je vader aan je arm? Of waren het misschien de felle zonnestralen die af en toe door het gordijn twinkelden? Is het dan niet de manier geweest waarop ik terugdacht aan die keer dat jij in walibi halloween op je snuffert ging en ik een grinnik liet horen? Was het je lieve gezichtje, wat mij de hele dag vragend aankeek. Waren het dan misschien de omgebouwde gillen die we lieten horen in de achtbaan? Of was het de mooie bouwconstructie van het reuzenrad waar ik even aan moest denken? Waren het mijn zijdezachte dekens die mijn bed bedekken? Was het je beugel, die glinstert als je uitbundig lacht? Of was het het geluid van het uiteenspattende parfumflesje wat het luchtruim verliet vanaf het bovenste punt in het reuzenrad van Walibi World? Was het de gedachte aan Karbonkel, die ons even in de lach deed schieten. Zou het de manier kunnen zijn, waarop jij telkens je haar corrigeerde? Is het de manier geweest waarop jij mijn hand pakte en onwetend fijn kneep? Of was het misschien de kleine hoeveelheid rode lasagnasaus die in jou linkermondhoek een spoor achterliet? Was het de manier waarop jij mijn armband probeerde te sluiten? Of was het dan toch het polsbotje wat een uitermate vreemd geluid liet horen toen wij gingen handjedrukken?

en nu willen we bij zijn profielfoto ook zoiets maken, het is een foto waarbij haar naar zn telefoon kijkt in de spiegel en met zijn handen in zijn zakken staat. weet iemand misschien iets leuks? bedankt,
xx