Gekke namen voor Crush

Hoe noem jij je crush, als je hem niet bij zijn naam noemt?
(dit kan ook een knappe jongen zijn :smirk:)

ik : Jongen met mooie ogen, jongen met leuke schoenen of broodje hagelslag

Poepie, hunnybunny, one sexy piece of hot man candy, macho man

wahaha best ego strelend voor hem

GurlfromSwieden

Niet mijn crush, gewoon een ontzettende hottie

Hahaha.
Ik had een paar jaar geleden een crush op twee jongens tegelijk, en m’n beste vriendin vond ze allebei lelijk, dus noemde ze de ene ‘de kameel’ en de andere ‘de lama’. Ze vond ze daar blijkbaar op lijken. Het ergste was dat ik die namen over nam. Daarna had ik ook nog ooit een crush op een jongen, en ik wist niet hoe hij heette.
Toen bedacht zij dat ‘Rik’ wel bij hem paste, en in mijn hoofd noem ik hem nog steeds Rik, al weet ik nu hoe hij wel heet.

Namen van de crushes van mijn vriendinnen:
Leuke Jongen [afgekort LJ], De vriend [dat was een vriend van Leuke Jongen], Rossieboy [vraag me niet hoe we daarbij kwamen, geen idee] en nog zooo veel meer rare namen.

Ja, wij zijn best gek.

die komt me bekend voor

der is an ais bol on jor sjolder

die komt me bekend voor

der is an ais bol on jor sjolder

Glijbanaan. haha :’)

Bij zijn initiaal. (:

Aah, wij hadden er zóveel back in the days :'D Niet echt voor mijn crushes, maar meer voor de knappe jongens op school;

Filmster, vierkanthoofd (niet een heel charmante naam), emohair, surfhaar, puppyhoofd, babyface, verfrommeld… myeah, zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan XD

hahaha

Oja, en Nijlpaard, Die jongen, D de Pion

als ik “Dingen” zeg
in de slow
weten ze meteen waar ik het over heb

en tegen een andere vriendin noem ik hem KV *short for, kleine vriend x] lang verhaal*

jongen met smoeltjes,

zwitsalbilletjes en kuifje op zijn bobby, en friemel
→ allemaal van die gekko

Beer x)

omdat hij altijd zegt 'ik ben een beer" (voor de grap fcourse. xD)

ojaaaaa, en 5 jaar terug ofzo, hadden we namen bedacht voor alle (leuke) jongens uit de klas xDDD

dat waren: moppie, toppie, doggystyle (toen wisten we dat nog nieeet xD), appel&moes (twas n tweeling), koppie (alleen zn hoofd was leuk), boerenkool, hutspot, petje, spetje (die jongen had dezelfde naam als ‘petje’ maar dan een s ervoor xD) en de flintstones.

oke, we waren echt gek xD maar t leek allemal heel logisch x)

mijn vriendinnen en ik vinden een jongen echt ontzettend knap!
hij heeft een super mooie lach en daarom noemen we hem ‘de jongen met de mooie lach’ :stuck_out_tongue_winking_eye:

alleen jammer dat hij al 2 jaar een vriendin heeft… >.<

Vorig jaar:
Verkeersbord.

uuh clown

Eentje heette: onze vriendelijke vriend. En nog een andere jongen hebben we ‘die met de mooie tanden’ genoemd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Niet voor crushes, maar gewoon voor alle jongens hebben we bijna wel een bijnaam :’]

Dino,Teddy/kleintje, knurft, J-creep, Kleine Tim,Gummie, Trap, Trein…

Alleen over Dino moesten we even nadenken, maar de rest heb ik geen idee hoe we dr bij kwamen, maarja, bijnamen gebeuren gewoon…

Nu ik erover nadenk, Teddy en Kleine Tim worden nu door best veel mensen gebruikt