gekke dingen doen in het openbaar

iemand nog ideeën ?
we gaan binnenkort paar daagjes weg
en we willen gewoon lol maken met weddenschapjes

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

moonen

probeer zoveel mogelijk mensen zo gek te krijgen om een menselijke piramide te maken :grinning: ! heel erg leuk!

een dom gesprek met een vreemde aanknopen?, vragen of hij/zij een kaugompje voor je heeft, helemaal tekeer gaan tegen een vreemde en dan weglopen alsof er niks is gebeurt, stoppen voor iemand diegene heel droog aankijken en ‘wow’ zeggen. oke domme dingen :")

Ik ben twee weken terug van vakantie, had daar echt een grote groep vrienden:cheers: Op die camping zijn nog al strenge bewakers, Als je scheld gaat hij al gelijk met je aan de praat :cold_sweat: Op de avond dat Nederland moest voetballen gingen we met heel het groepje om 23:00 over het hek van het buitenzwembad klimmen & in het water springen met zijn allen tegelijk terwijl het gesloten was… Heel de camping stond te kijken! Het was zooó vet!!

Ik ben echt de master van girlscene op dit gebied, denk ik.
Laatst ging ik ‘Scentless Apprentice’ spelen op luchtgitaar, het geluid dat een echte gitaar bij dit nummer zou maken maakte ik in de vorm van ‘na na na na na na na na’. Ik vind het ook altijd leuk om Axl Rose of Vanilla Ice na te doen. Volgens mij heb ik totaal geen schaamte. :’)

Het raarste wat ik ooit heb gedaan is een pannekoek per post naar iemand sturen.

of een pannekoek van het balkon afgooien, daarna hem gaan zoeken… maar hij was wegXD

Mensen achtervolgen?
Of op youtube grappige filmpjes opzoeken en daar je eigen versie van maken.
Free Hugs bordje om je nek hangen
In het engels (of andere taal) vragen aan mensen hoe laat het is terwijl je een horloge omhebt.
De weg vragen van iets wat recht tegenover je zit of juist heeeul verweg.
Een leuk dansje doen, of gewoon huppelen of rennen of touwtjespringen of hinkelen of bokje springen of stoepkrijten of belleblazen. (: Have fun!

of de weg vragen naar iets wat niet bestaat. Er zijn serieus mensen die dan nog een serieus antwoord willen geven ook. Of ze het verzinnen of niet ik weet het niet?

Niet heel gek ofzo, maar het is wel grappig.

Haha ik durf dat soort dingen echt niet joh.

Naar een jongen lopen en zeggen: hee jij bent leuk, wil je m’n nummer?

zingen voor geld xD

haha echt leuke dingen hier, upje!

Met mijn nichtje aan zee gaan bedelen :’)
We hadden een liedje gemaakt op de melodie van Sinterklaas Kapoentje ;
Lieve, lieve mensjes
geef een paar centjes
dan zijn we heel tevree
kom en zing maar met ons mee.

Na 3 kwartier hadden we 10 cent gekregen en hadden we vooral heel veel keelpijn >.<

Is trouwens wel heel lang geleden …

Ik heb een keer met een pannekoek overgegooid. Duurde wel lang voordat ie stuk was…

Indd, ga bedelen ofzo, of zingen. Of mensen gewoon aanspreken en dan een heel gesprek beginnen :slightly_smiling_face:

dubbel

lekkere jongens in hun kontje knijpen :grinning:

haha even up hiervoor!