Gek worden @whatsapp

Ik wordt echt gek als mensen op whatsapp bijv online konen maar je voluit negeren… Ik heb crus op een jongen maar hij komt wel telkens online maar reageert niet. Dit kan lang duren tot hij antwoord… Ik begon ook altijd t gesprek maar wat kan ik doen.

Als je online komt op whatsapp hoeft dat niet meteen te betekenen dat hij daadwerkelijk online is.
Zelfs al krijgt hij een smsje waardoor het beeld oplicht zegt whatsapp dat hij online is.
Tsja… zo worden heel wat relaties kapot gemaakt door whatsapp x)

Ja dat kan wel maar soms is hij een hele lange tijd online dus.

Tja, hij praat ook vast wel met andere mensen dan alleen met jou… Of hij is met iets bezig waarvoor hij de hulp van iemand nodig heeft, of waardoor hij niet antwoord.

de hoop opgeven. eerlijk, anders had hij wel gereageerd. heel hard.

Leuke username.

Hij kan wel aan t praten zijn met anderen naar dan gaat ie weer offline en hij ziet toch heus wel dat hij berichtje van mij heeft ofzo.

Je hoeft toch niet direct te reageren?
Ik lees soms ook wel iets en reageer er dan later op. Is niet omdat ik geen interesse heb, maar omdat ik gewoon even met andere dingen bezig ben.

Oké, flip m nu vooral. Kom op, geen enkele jongen wilt een meisje dat zo doet, de meesten houden niet van claimers. Ik zou vooral nu niet gaan sturen ‘Hoi? Hoooooi. Hoiiii’ Maar ik heb het idee dat je dat al gedaan hebt.

Ik heb hetzelfde gehad. Frustrerend ik weet het.
Je weet dat iemand het heeft gelezen en dan vervolgens heeeeel lang online is, maar niks zegt.
Ik snap het ook niet, ik reageer dan wel vrij snel.

Precies dit.

Ik snap je wel hoor, ik had eerst het zelfde als jij… maar daar jaag je jongens alleen maar mee weg.

7uur later?

Nee ik heb hem vanmiddag wat gevraagt en nog steeds geen antwoord maar ja ik heb hem al gevraagt van als ik irritant was en als hij geen tijd of zin had t gwn moest zeggen. Maar als ik iets zou zeggen als Omg wtf ofzo antwoord hij binnen een minuut van watte maar nu dus meer als 7 uur later niet

als iemand mij dat vroeg zou ik ook niet reageren :’)

Ik word gek als m’n vriend de hele tijd online is op whatsapp, maar dan niet met mij praat zeg maar. Dan vraag ik me echt af met wie hij praat. XD Gelukkig negeert hij me nooit.

ik haat het echt als mijn vriend dat doet, maar dan probeer ik toch rustig te blijven (lukt natuurlijk niet altijd), want daar krijg je alleen maar ruzie om.

Als hij gewoon nooit op je reageert, zou ik hem proberen te vergeten. Als hij je echt leuk had gevonden, zou hij wel op je berichtjes reageren. Het klinkt hard, maar zo verdoe je je tijd tenminste niet aan iemand die niet hetzelfde voor jou over heeft.

Ik weet trouwens niet hoe oud hij is, maar mijn vriend is achter in de 20 en is helemaal niet opgegroeid met dit soort dingen. Als ik hem whatsapp en hij ziet de ‘noodzaak’ er niet van om te antwoorden doet hij het vaak ook niet. Hij snapt dan gewoon niet dat ik dan verwacht dat hij antwoordt of zo. Volgens mij is dat sowieso nogal jongens eigen, dat ze niet zo zijn van het kletsen op whatsapp.

Tsja, ik denk altijd; als hij niks stuurt, dan wacht ik gewoon tot hij wel antwoord geeft en anders jammer dan. Ik zou hem niet nog meer berichten gaan sturen dan. Als hij verder wel met je wilt praten, moet het maar van zijn kant komen. Maar dat is hoe ik erover denk