Gek worden van me ex

Heey meiden,

Het is nu sinds december net voor kerst uit met mijn ex,
en ik was al super lang op hem,
maar toen het uitging hebben we wel besloten contact te houden…
Maar ik was nog wel een tijdje op hem maar ik dacht waarom zou ik hem nog leuk vinden?
Dus vind hem nu niet meer leuk maar hij vraagt bijna elke kaar als we weer praten (das niet super vaak want hij woont niet thuis maar in zo’n internaat) maar als hij wel online is vraagt ie heb je al vriendje?
en toen had ik er nog 1 toen hij het voor het laatst vroeg maar toen ging hij ineens heel dom dat ik heel erg veranderd was en dat hij me zo kende dat hij me niet eens wou kennen
dus heel raar terwijl hij anders altijd super lief was enzo.
maar dus toen vroeg ik of hij een vriendin had kreeg ik na en half uur ineens bericht van : ja…
maar hij doet nu inmiddels heel raar…
en soms mis ik hem wel als ik weer met hem praat want dan komt het allemaal weer naar boven…
want het was net een paar dagen voor kerst en toen had ik al niet zo’n leuke tijd en dat maakte het nog erger…
Wat kan ik het beste doen stoppen met contact of gewoon nog met hem blijven praten omdat ik dat hem
beloofd heb en hij mij…

xx

Ik zou gewoon het contact verbreken en doorgaan met je leven. Leer nieuwe mensen kennen en laat het verleden gewoon achter je! :slightly_smiling_face:

ja dat wil ik ook heel graag maar ik ken hem al bijna 5 jaar maar steeds dat ik met hem praat doet het heel erg pijn :frowning_face:

Wel, aangezien het pijn doet is het toch beter dat je er gewoon een punt achter zet? In het begin zal het natuurlijk pijnlijk zijn en wat wennen, maar eens je terug tijd maakt voor anderen en nieuwe mensen leert kennen zal je opgelucht zijn

okee
dankje :slightly_smiling_face:

Daarom moet je stoppen met praten tegen hem en door gaan met je leven. Er zijn genoeg andere leuke jongens! :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad. Hoe moeilijk het ook is… Jij moet weer verder en als hij contact met jou zal blijven houden, zal hij ook nooit verder gaan in zijn liefdesleven… Hoe moeilijk het ook is, laat hem eerst even met rust en misschien daarna weer normaal praten.

zoals de anderen zeggen: laat hem liggen, ga door met je leven

[size=24pt]