hey, ik ben 15 jaar en niet super mooi maar gewoon prima te doen.
Toch merk ik dat af en toe jongens kijken, ik vind dit helemaal prima. Maar ik merk dat de laatste tijd ook mannen van 40 t/m 65 naar mij kijken, ik heb al 4 zeer duidelijk zien kijken (op zo een vieze manier). Ik vind dit niet chil maar ik weet ook niet wat ik er mee moet doen.
Bij jongens rond mijn leeftijd durf ik er nog iets op te zegen maar tegen hun niet.
Het is ook niet zo dat ik er uit zie als of ik 20 ben (volgensmij) en ik heb ook niet super grote borsten en kont.
Dit viel niet alleen mij op maar ook mijn vriendin die het ook heel raar vindt.
Weet iemand wat ik moet doen want ik vindt het echt niet fijn.
Gebeurt bij mij ook weleens. Ik denk niet dat je er iets tegen kunt doen, hoe vervelend het ook is.
Da’s helaas iets waar je niet veel aan kan doen…
Zolang het maar bij kijken blijft en als ze geen commentaar leveren of gaan fluiten…
En het maakt niet uit hoe je eruitziet, je krijgt eenmaal blikken van mensen.
Oudere mannen vinden meisjes/vrouwen van 16-25 over het algemeen aantrekkelijk. Komt deels door vruchtbaarheid, deels door de media. Daar daadwerkelijk iets mee doen, dat is iets anders. Ze zullen eerder naar een vrouw kijken die er ‘sexy’ uitziet. Dus als je een trui en spijkerbroek draagt dan minder snel dan wanneer je een kort rokje draagt. Maakt niet uit trouwens, want een vrouw mag en kan dragen wat zij wilt. (Je bent veel te jong trouwens en die mannen zouden dat niet moeten doen, maar even een uitleg.)
Ik zou het gewoon negeren, of ze even boos aankijken. Ga er ook niet op letten of zo. Als je erop gaat letten dan gaat er vanzelf wel iemand kijken en als je er extra gevoelig voor wordt verbeeld je het misschien ook wel eens. Als ze echt iets zeggen of ze gaan niet weg dan kan je er iets van zeggen, maar ik zou in de meeste gevallen een volwassene inschakelen, je weet nooit hoe zo’n man reageert, het kan ook zijn dat hij er verder niks mee bedoelt en daarom boos wordt.
Het gebeurt nu eenmaal. Laat je er niet door beïnvloeden. In veel gevallen is het ook maar een spelletje voor die mannen. (Maakt het niet goed, maar sta erboven.)
Tja je kan er inderdaad niks aan doen. Maar soms zie ik heet eerlijk gezegd wel als een compliment. Ik zat bijvoorbeeld laatst in de bus met 2 vriendinnen, die ik persoonlijk echt heel mooi vindt. En er was al een stel jongens waar we een beetje mee aan het praten waren. Toen ik opstond om de bus uit te lopen zeiden ze dat ik er goed uit zag en vervolgens vroegen ze aan de vriendin die nog in de bus zat mijn nummer. Niet gegeven natuurlijk enz maar ik vind het best een compliment.
Verder snap ik dat je het zeker niet chill vindt als echt oude mannen, gewoon niet van je eigen leeftijd, je nakijken. Maar ik denk dat daar niet zo veel aan te doen valt…