Gek op hem.

Ik ben echt gek op een jongen van mn school, we hebben veel contact… praten non-stop op msn van 8 tot 2 's nachts enz.
Morgen ga ik dus afspreken met hem, maar ik heb altijd 1 probleem: ik heb angst dat ik niet weet wat ik moet zeggen en er dus stiltes komen… iemand tips hiervoor?

Verder ben ik erg zenuwachtig, omdat ik hem gewoon echt heel erg leuk vindt. Hij is een bloedserieuze jongen gelukkig en dat maakt me nou zo gespannen, omdat ik altijd van die jongens heb gehad die niet serieus kunnen zijn… Hoe kan ik mezelf kalmeren hahaha :stuck_out_tongue:

stiltes zijn niet altijd slecht :wink:
mijn vriend zegt altijd dat hij van het moment aan het genieten is als hij stil is <3
wees gewoon jezelf en dan komt het goed,en je kunt het hem ook gewoon eerlijk zegen ^^

Als eerste: je praat altijd al veel met hem, waarom nu niet (:
Tweede: het komt wel goed haha :3
Laatste: Ga een spelletje doen ofzo, dat zorgt weer voor wat geflirt, gepraat en het is leuk (:
Succces :wink:

Maar, we zijn buiten, dus spelletjes geen optie denk ik, tenzij je op mobiele telefoon bedoeld :grin:
En jawel stiltes zijn irritant, dat vinden we allebei :blush:

Je moet er vooral niet over nadenken, want als je dan straaks naast ‘m loopt/zit/weet ik veel en je weet even niets te zeggen dan maak je jezelf helemaal gek volgens mij :’). Het is niet erg als het af en toe even stilvalt, stel hem dan gewoon een vraag. Of hij stelt jou waarschijnlijk wel een vraag, waardoor er weer een gesprek op gang komt. Komt wel goed :slightly_smiling_face:.

Dat is fijn als je langer bij elkaar bent, niet voor een eerste date.

Maar je moet je echt geen zorgen daarover maken, iedereen is daar altijd wel bang voor maar uiteindelijk valt het altijd mee. Bedenk gewoon een paar onderwerpen waar je over kan beginnen stel het zou stil vallen, dat geeft al wat minder onzekerheid.

Wat gaan jullie trouwens doen?

als er een stilte valt gewoon rustig blijven, jullie kunnen niet eeuwig zwijgen dus het gesprek zal dan wel terug op gang komen :grinning:
succes!

ik heb er geen verstand van xD want heb nog bijna nooit echt iets met jongens gehad, maar zelfs ik weet,
dat je vanzelf wel aan het kletsen raakt. komt wel goed!
laat je weten hoe het was? ^^