Dit is het nieuwe liedje van James Blunt : http://www.youtube.com/watch?v=ozIM2eqbVC0 maar het is gewoon een kopie van een ander liedje. Weet jij van welke?
hoe vaak start jij een topic over liedjes?
Het is Maniac… hoor je het?
heee jaaa
Haha, wat een toeval, ik zat deze week in de auto met m’n broer, en hij zei: jezus, dit nummer is echt facking erg gestolen van Maniac.
whooo, indd
Run the World, Lady Gaga met haar nieuwste nummers, al vind ik dat laatste een beetje overdreven.
En misschien heeft hij daar wel toestemming voor? Het gebeurt tegenwoordig heel vaak dat stukjes van oudere liedjes worden gesampled voor een nieuw liedje, en daar hebben de artiesten dan gewoon toestemming voor gekregen van de desbetreffende artiest.
Ik vind het schijt irritant dat dat de laatste tijd zoveel gedaan wordt…
Ook dat nummer van Travie McCoy - We’ll Be Alright, bijna totale kopie van Supergrass - Alright. Echt gahh, verzin iets nieuws jezus.
Don’t be shy van DJ -naam vergeten-
zitten blijkbaar stukjes van het melodietje van Drum de auto in
Dani California is wel heel erg geïnspireerd op Mary Jane’s Last Dance
wat @UpInTheStars ook al zei, er is bijna altijd toestemming voor… volgens mij is het illegaal als je nummers zo maar steelt dus ik neem aan dat er gewoon toestemming voor gevraagd wordt…
vaak wordt zo’n nummer dan door een artiest in een ‘nieuw jasje’ gestoken!
maar misschien was dat bij het nummer dat je postte niet het geval, geen idee ;p
haha