geïrriteerde vagina

Ik had vandaag al een ander topic geplaatst over “candida”. Ik heb het er uiteindelijk met mijn oma over gehad… ze zei dat het géén candida was! en ze zei dat het waarschijnlijk kwam omdat het de 1e keer was dat ik seks had…

Kan het zijn dat mijn vagina geïrriteerd is door de 1e keer seks?
Ik kreeg de irritatie na de 4e keer dat we het deden.

Hebben jullie meiden er misschien ook last van gehad?

Bedankt, echt bedankt :relieved:

Wat wil je weten? Of je candida hebt door seks of dat je alleen een geirriteerde flamoes hebt door de seks en dus geen candida?

ik heb geen candida, dus ik wil weten of het kan zijn dat ik een geïrriteerde vagina heb door de 1e keer seks… en of dat meerdere meiden dit ook hebben?

Het kan ja.

ik heb geen candida, dus ik wil weten of het kan zijn dat ik een geïrriteerde vagina heb door de 1e keer seks… en of dat meerdere meiden dit ook hebben?

Ja als je voor de eerste keer seks hebt en je doet het 4x op een dag dan kan het zijn dat je een geirriteerde vagina hebt ja

Ja als je voor de eerste keer seks hebt en je doet het 4x op een dag dan kan het zijn dat je een geirriteerde vagina hebt ja
Hahaha +1

Praat je daar met je oma over? Lol sorry

als mn moeder er niet voor me is…

@kloot: flamoes haha :") blijft een leuk woord

en ik heb geen idee! kan het geen allergie voor latex zijn?

Zoiets kun je googlen & vragen maar je weet het pas als je bij de dokter bent geweest. Bij Candida of zoals ik het gewoon noem, een schimmelinfectie komt meer bij kijken dan alleen een irritatie, ook jeuk, afscheiding en onaangename geurtjes (die trouwens ook pas later op ten duur kunnen komen) Als je dat hebt is dat vervelend, hoe eerder je er bij bent des te minder de klachten en des te eerder je er van af bent.
Het kan ook een latex allergie zijn of dat je niet genoeg ofgewonden was. Dan onstaat er wrijving en ja daar komt dan ook irritatie bij kijken. In dat geval, schaf glijmiddel aan.
Maar om het zeker te weten bezoek een dokter, zo gebeurt en je zult er op die manier sneller achter komen wat het is en dan hoef je er ook niet weken over te piekeren.

@ Kellay

Als je bij de dochter bent geweest?:stuck_out_tongue:

Haha thanks, standaard woorden staan in de computer, dan krijg je een popup en als je dan op enter of iets dergelijks dan komt er dus zoiets te staan. De voige keer typte ik “lieve schat” en stond er “lieve schaar” ^^’

thanks allemaal , ik heb geen jeuk enzo het irriteert alleen en ik vind het vervelend aangezien ik nu beetje bang ben om seks te hebben nu , bang dat ik het weer krijg… :frowning_face:

Het kan zijn dat je vagina reageert op de latex of op het sperma. Een vriendin van mij heeft een sperma allergie! Het kan ook makkelijk zijn dat er niks aan de hand is, en het inderdaad komt omdat het ‘nieuw’ is.