Ja daar heb ik dus last van. In het begin was het heeeel erg rood rond mijn ogen en nu is dat wel minder geworden, maar er komen nu allemaal velletjes op. Ook is het niet alleen meer rond me ogen, maar ook naar me wangen gegaan en op me slaap is het vaak ook heel droog. Ik ga er waarschijnlijk al mee naar de dokter want soms is het ook een beetje opgezwollen, maar heeft iemand dit ook gehad? Of kent iemand met hetzelfde?
Ja ik heb dat wel eens gehad, dat de huid boven m’n ogen helemaal rood was enzo. Later kwam ik er achter dat het kwam door een bepaald spul tegen oneffenheden etc. dat ik gebruik, dat heel agressief is… Voor de rest herken ik niet dat deel van velletjes en opgezwollen huid enzo, misschien maar beter dat je er naar de dokter mee gaat.
Je moet nagaan of je misschien allergisch bent voor producten die je op je gezicht gebruikt. Het klinkt in mijn oren ook een beetje als eczeem: jeukt het ook?
eczeem denk ik. Direct stoppen met gebruik van cremes/face washes (of wat je ook gebruikt op je gezicht). Gezicht alleen wassen met water, en naar de dokter.
Als het jeukt, vooral niet gaan krabben.
Heb het zelfde gehad
Ik heb 't gehad!
Rond mn mond net of ik dubbele lippen had en het jeukte heel erg, toen ben ik naar de dokter gegaan allergie test gedaan en heb zalfjes gekregen, heb het nu al 2 jaar niet meer en is ook nooit terug gekomen. Dus k raad e aan om zsm naar de dokter te gaan xxx
Dat heb ik nu ook. Als het goed is?
naast mijn oog een hele vlek dat jeukt en met velletjes.
En krijg nog meer van zulke plekken op mijn gezicht.
Zo 5 minuten geleden had mijn moeder gezegd dat ik nu echt naar de dokter moet… Want het ziet er best wel raar uit…
Zou niet weten wat het is:O
Meestal ontstaat dat echt door een allergische reactie… bij mijn test kwam eruit dat ik allergisch was voor katten en honden haren en een bepaald soort eten + die zalfjes heeft het wel echt geholpen. Dus echt echt geloof me, ga naar de dokter
neej srryy niet gehad … ik had vroeger wel een droge huid rond me ogen
maar daar smeerde is vel vaseline op en het ging weg
Het jeukt soms. Eczeem is het zeker niet. Maarja bedankt voor de reacties, ben dus niet de enige gelukkig.
Heej deze is nu al heel oud maar ik heb het nu wat heb jij er aan gedaan ;$ ?