Geïnterviewd worden?

Hoi hoi,

Samen met nog wat meiden heb ik mijn eigen webmagazine, en iedere maand komt er een nieuw nummer uit. Per nummer zitten er ook 1 of 2 interviews in. Ik heb een aantal onderwerpen hier onder staan. Lijkt het je leuk om daar over geïnterviewd te worden, stuur me dan een berichtje of zet het in dit topic! Het gaat om een magazine voor meiden van 13+.
(we hebben leden van 13 t/m 16 jaar, dus het zou leuk zijn als we iemand tussen die leeftijden kunnen interviewen).

de onderwerpen:

• gezondheid
  • sport
  • rages & mode
  • voeding (daar onder vallen ook vragen over eetstoornissen).
  • werk (baantjes)
  • uitgaan
  • liefde
  • talent
  • hobby (als je bijvoorbeeld een aparte/bijzonde hobby hebt)

Als iemand verder nog leuke ideeën voor interviews heeft hoor ik dat ook graag!

xx

Je mag mij wel intervieuwen, maar ik ben niet echt speciaal ofzo :stuck_out_tongue:

over voeding wil ik best wat vertellen over hoe het is om vegetarier te zijn ofzo xD

Oja je kan ook interviewn over iemands kamer

Ik had/heb een niet zo hele erge eetstoornis …
maar ik moest wel naar zo’n kut psychiater ofz ¬¬

wat dacht je van;

• werk
  • uitgaan
  • liefde -voorbeeld: verre liefdes, liefde voor een persoon in je leven opa, oma, moeder-
  • talent
  • hobby -apparte hobby-

Je mag mij gerust interviewen. Als iets in je opkomt. Ik ben een hele slecht eter… Helaas… Mode hmm… Ik ben wel modebewust alleen weet niet of iedereen mijn style ook wat vindt -niet dat het hoeft-

Ik zit nu bij een psychiater :crazy_face:
Omdat ik volgens hun mezelf niet ben. Hallooo wie ben ik dan? Sukkels :face_vomiting: Ben maandag hard gaan zwijgen. Ze hebben twee uur lang vragen gesteld en ik zat te fruttelen met me kleren en mobiel.

Hahahahahahahaha, meen je niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

leuke ideeën, die zet ik er bij!
misschien doe ik wel 2 interviews deze maand, maar ik moet alle vragen enzo nog wel “even” bedenken.

dat vind ik een goede! daar ga ik vragen over maken, als het af is zal ik je een berichtje sturen met informatie en de vragen :wink:

Is goed ik hoor t wel

• sport (ik doe aan voetbal)
  • rages & mode (ik ben heel erg met mode bezig, en heb een eigen stijl, zie mijn profiel voor meer info)
  • talent (ik doe veel aan fotograferen, en heb een aantal keren in natuurbladen gestaan, voor foto’s zie; www.irisuijttewaal.blogspot.com)

heey,
ik heb je site even bekeken, en ik vind dat je hele mooie foto’s maakt!
lijkt het je leuk om daar iets over te vertellen?
natuurlijk zetten we er dan ook een link naar jouw site in [meteen weer een beetje reclame :wink:]
als je het wat lijkt ga ik er vragen over maken en stuur ik je later wat info en de vragen.

Ben te oud haha, 19.

Bedankt! Ja, het lijkt me heel leuk! Ik hoor het nog wel. x

• sport {ik dans al 9 jaar}
  • rages & mode {ik leef voor mode, haha}
  • voeding {anorexia gehad etc}
  • uitgaan {elke week party hardy @ damsco enzo}

ik wil best geinterviewd worden, maar ik ben niet bijzonder ofzo haha.

Het is niet zo dat ze denken dat ik illigaal ben ofzo en andermans pasje heb. Maar dat ik niet me ware ik durf te laten zien. Je wil niet weten wat voor vragen ze stellen. Maandag ook. Verheft u weleens u stem? Ik negeren… Nog een keer dezelfde vraag. Ik weer negeren. Nog een keer de vraag. Ik doorgaan met ringtone zoeken op me telefoon. & toen in eens zegt dat mens; ik constanteer dus dat u niet veel zegt en zwijgt waardoor het zo kan zijn dat u uw stem verheft als iets naar u zin gaat.
Ik doorgaan met negeren.

Voor deze maand heb ik al 2 interviews, maar voor volgende maand heb ik natuurlijk weer 1 of 2 nieuwe personen nodig.
Ik heb nu in iedergeval genoeg keuze!

ik weet niet of het aan mijn computer ligt,
maar ik wilde net de interviews sturen, en als ik dan op de naam van iemand klik om naar haar profiel te komen krijg ik dat profiel niet te zien?
Gisteravond was dat ook al zo, maar nu nog steeds.

Hebben jullie dat ook?
Anders ligt het aan mij.