Geil van mijn ex?!

Heey, ik zit met een probleem. Sinds nu ongeveer 2 maanden is het uit met mijn vriendje, ik heb het uitgemaakt om diverse redenen maar eigenlijk omdat mijn vriendinnen hem echt niet mochten, we zijn wel vrienden gebleven en we zijn nu hele goede vrienden. Maar het probleem is dus dat ik best wel veel aan hem moet denken als ik masturbeer… Het maakt me gewoon heel geil. Ookal heb ik hem nog nooit naakt gezien (wel in alleen zijn boxer perongeluk) word ik gewoon heel erg opgewonden van de gedachten. Het is heel erg verwarrend ook omdat ik ook weer gevoelens voor hem krijg, ik dacht dat ik over hem heen was maar ik kan en wil hem gewoon niet vergeten. Wat het ook niet makkelijker maakt is dat hij me dus al meerdere keren heeft opgebiecht dat hij nogsteeds gevoelens voor me heeft. En nu zou je denken goh vertel het hem en neem hem terug. Maar het probleem gaat nog verder, want mijn moeder heeft me dus verboden om hem terug te nemen omdat ze me te jong vind om 2 relaties gehad te hebben. (Ik ben bijna 13 hij net 14) Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik kan het met niemand bespreken mijn vriendinnen niet, mijn moeder niet en hij is mijn beste vriend maar ik wil het hem ook niet vertellen want dan verwar ik hem en ik wil hem niet weer kwetsen. Help aub :frowning_face: Btw ik weet dat er nu waarschijnlijk reacties gaan komen dat dit meer een liefdes ding is maar vanwege de fantasie/geile dingen besloot ik het toch hier te plaatsen. X Amy :flushed:

Hoi!
Je zit in een fase van je leven waarin je seksuele gevoelens begint te ontwikkelen. Ik vind het dan helemaal niet raar dat je op ‘geile momenten’ denkt aan een jongen (misschien wel de enige jongen?) waar je veel om geeft of hebt gegeven… Je zegt dat je denkt aan hem als je masturbeert, maar denk je op andere momenten ook veel aan hem? En voel je je dan ook aangetrokken?
In dat geval zou ik mezelf even de tijd geven en een ‘deadline’ stellen. Bijvoorbeeld tot eind maart afwachten of je deze gevoelens nog steeds hebt en als ze niet minder zijn, samen met je ex-vriendje kijken wat jullie willen… Het is jullie leven en zolang hij lief voor jou is en jouw vrienden geen gegronde en dringende redenen (zoals lichamelijk of geestelijk pijn doen, niet oprecht zijn) hebben waarom ze hem niet leuk vinden, zou ik het daar niet voor laten! Maak je verder echt maar niet te veel zorgen over het denken aan hem!