Geil van huisgenoot

Hoi allemaal, ik heb een vraag aan jullie. Ik ben een meisje van 19 en woon sinds een jaar samen met 2 jongen en nog 2 andere meiden in een studentenhuis.
Op de bovenverdieping woont een jongen met wie ik een gemeenschappelijke badkamer deel.

Gisterochtend wilde ik douchen en ging ik zoals altijd gekleed naar de badkamer. Alleen deze jongen bleek precies op dat moment net klaar te zijn met douchen en hij kwam alsof het de normaalste zaak van de wereld is naast uit de douche gelopen met zijn handdoek op zijn schouder.

Hij groette mij met een grijns. Ik schrok vooral en vond het weird… maar t viel mijn tegelijk op dat hij echt een hele mooie body heeft…
En ja zijn formaat penis viel mij ook op.

Ik kon t niet laten om later op mijn kamer mezelf klaar te vingers denkend aan dat beeld.

Ik krijg het best warm van hem. Alleen beter om bij fantasie te houden? Is denk ik onhandig om iets te doen met je huisgenoot aangezien je die persoon blijft zien? En ik moet er ook niet aan denken dat de 2 andere bewoners beneden er dan achter komen…

Wat zouden jullie doen? Iemand ervaring met dingen uitspoken met huisgenoten?

ik heb letterlijk eergisteren voor het eerst een hookup gehad met mijn huisgenoot. ik ben 19, hij 26, dus da’s wel een dingetje. ik woon al een half jaar samen met hem en 6 anderen.

zolang je mentaal kan distantiëren tussen seks en gevoelens kan het wel. ik weet dat ik dat kan, ik weet dat hij dat kan, maar hij heeft al eerder een fwb dingetje gehad met een huisgenoot en dat ging mis omdat zij niet kon distantiëren en gevoelens kreeg. ikzelf ben verliefd op iemand maar heb een open relatie, dus ik heb daar geen last van.

Dus, heb vooral fun met je huisgenoot, als je weet dat je het mentaal aankunt. Je eerste fwb/one night stand/casual seks kun je beter buiten je huis zoeken.

weet wel dat je als je een fwb hebt in je eigen huis, je elke dag sexy ondergoed aanmoet omdat het volledig spontaan gebeurt. die 20 minuten tussen het appje ‘‘hee kan ik langskomen?’’ en de seks, die zijn er niet meer. dus geen tijd om het nog even snel te wassen daarbeneden en je granny panties te verwisselen voor een string.
I learned that the hard way.

@chantal581 hoe is het tot nu toe verder verlopen?

Om hier nog even op in te haken, onzin dat je elke dag sexy ondergoed aanmoet of helemaal gewassen (en geschoren) moet zijn.

Als je daar plezier in hebt en het maakt je weinig uit, lekker doen natuurlijk. En ik deed dat ook als ik een date had. Maar ik ben nu al even samen met mijn vriend en no way dat ik élke dag ga zorgen dat ik sexy ondergoed aan heb. Overigens boeit hem dat ook relatief weinig, het gaat toch uit. Accepteer dat je menselijk bent, doet hij vast ook.

(En dan is het meestal nóg leuker op die dagen dat je wel je best wil doen er sexy uit te zien).