geil maken van vriend

hey meiden!

Hebben jullie wat tips/manieren om je vriend geil te maken? alles is welkom!

Hey! Mijn vriend meer geil als ik maar als ik hem toch zot maak is door in zen oor te bijten allee zachtjes… en dan of me men nagels in zen rug te strijken of iets at geiler zegge, met een mooi lingerie komen, ik durf ook wel is onder een kleedje een string aandoen :stuck_out_tongue: of dicht bij zijn kruis strelen zo waar je zon sekslijntje hebt soms daar :stuck_out_tongue:

Inderdaad in de hals zoenen en oren.

precies dit ^ bovenrug (is dat een woord?) zachtjes kusjes geven en strelen wol ook nog wel eens helpen

bedankt! nog meer?:face_with_raised_eyebrow:

Als ik mijn vriend in zijn hals zoen doet dat hem niks :cold_sweat:

om mijn vriend in 1 klap geil te krijgen is om bovenop hem te zitten (gedeeltelijk op zijn penis) en hem te zoenen op zijn mond en in zijn nek daar raakt hij erg opgewonden van.

Geen ondergoed dragen

ohja, geen bh dragen en dan daar een strak shirtje overheen

als hij op zijn buik ligt, op zijn rug gaan zitten, zn rug kietelen, en vervolgens een kus op zn schouders drukken…

Mij is het een keer gelukt door eerst lekker voor hem te koken en daarvoor had ik mijn beroemde Spaanse mosselschotel gemaakt. Hij ontkende dat het lekker was maar wilde de stouterd uithangen. We waren op dit moment in Thailand en hadden niks te doen na het eten. Door de mossels en Daphne Schieveen werd hij een beetje hitsig. Vlinders en Hommels kwamen in onze buiken terecht.

Wat de fuck? :’) :crazy_face:

Massages, ookal ben je geen gediplomeerde masseuse neem ik aan. Je kan bijvoorbeeld eerst hem een beetje zoenen, ook in zn nek en dan zn shirt uittrekken en hem op zn buik laten liggen. Dan kan je hem langzaam over zn rug masseren en eventueel met je nagels een beetje kriebelen. Werkt altijd heel erg goed.

Mijn vriend vind het trouwens ook erg opwindend als mijn haar los is en hij dat lekker vast kan pakken en hij merkt dat ik ook opgewonden ben of er zin in heb.

Tijdens het zoenen zachtjes op zijn lip bijten of in z’n oor, maar bij mijn vriend gaat het vrij makkelijk :’)

Inderdaad op hem gaan zitten en zoenen, kusjes in nek, de binnenkant van zijn bovenbeen strelen etc, maar mijn vriend vindt het ook opwindend als ik tijdens het zoenen op zijn onderlip ‘zuig’ of een beetje aan zijn vingers sabbel. (gek woord eigenlijk, sabbelen :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Overigens staan er in een ouder topic pagina’s vol met tips: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hoe-maak-je-hem-gek-rare-vraag-voor-gevorderdenp-74687.0.html

Zachtjes bijten tijdens het zoenen, met je nagels over z’n rug “krassen” of je nagels in z’n rug zetten (dat doe ik meestal wat later tho, dus als hij al opgewonden is), zijn handen begeleiden naar je borsten/tussen je benen/billen etc. zodat je laat weten dat je dat wil, en met je handen bij z’n onderbroekrand in de buurt etc.

Ga op zijn schoot zitten, plaag hem een beetje door met je hand over zijn deel te gaan terwijl hij zijn broek nog aan heeft, bijt op zijn onderlip, geef hem kusjes in zijn nek etc.

hel erg bedankt iedereen, hier heb ik echt wat aan gehad!

wat bij mijn vriend een enorme turn on is zijn zijn oren, hahaha. Als ik zachtjes (en tijdens seks zelf niet zo zachtjes :flushed: ) in zijn oorlelletje bijt, wordt hij helemaal gek. verder helpt dirty talk enorm, ookal moet je daarvoor eerst wel een confidence-drempel over. Als ik tegen hem zeg dat ik zin in hem heb, of dat ik nat begin te worden, kom ik al een heel eind, hahaha. Maar mijn vriend wordt gelukkig heel makkelijk geil van mij, dat doet mijn zelfvertrouwen heel erg goed.

Precies dit en als je dan boven op hem zit, extra langzaam (plagend) met je heupen heen en weer bewegen en hem kusjes geven in zijn hals.