gehuurde dvd hoesje kwijt, paniek!

ik wou zometeen dvd terugbrengen die ik had gehuurd, hij moet namelijk vandaag terug, enik heb zo een familie die alles gewoon verplaats en mij dan de schuld geeft dat ik het kwijt ben, wat nu het probleem is ik heb de dvd wel maar het hoestje niet, en zo raar ik heb overal gekeken netalsof er een zwart gat is die mijn spullen opslokt en nu weet ik dus niet wat ik moet doen! wat kán ik doen ik kan er wle een nieuw hoesje omheen doen maar dan hebben ze altijd dat plaatje niet enzo en ik kan wel janken van de stress. wat kan ik doen?

Ga naar de videotheek en leg het uit.

Zoeken en dan pas terugbrengen?

ja maar hij moet vandaag terug, en ik heb écht overal in huis gekeken.

Dit. Hoe heet de film trouwens?

Ik zal het rustig uitleggen! Wat je kan vragen is dat je de cd rom aan ze geeft en of je dan een week de tijd mag krijgen om echt GOED te zoeken en vervolgens als het dan nog niet gelukt is er eventuele maatregelen komen (kosten vergoeden etc.)

het was the davinci code, maar als ik ze nieuw hoesje geef hoeven ze alleen zo een plaatje ofso… pff ik heb nieteens het geld om iets te vergoeden trouwens en me moeder is zo lief dat ze niet mee wilt zoeken

Stop het dan ook terug in het doosje… zo raken dvds kwijt of beschadigd

Ik zou doen wat Galaxia zegt :slightly_smiling_face:

Deze, deze, deze of deze? Misschien deze?
Print een van die plaatjes uit en stop die in een oud hoesje. Doe de DVD er in en klaar. Als hij er niet bij zit, kijk of je hem hier tussen ziet staan.

kheb nog 2 uur ofzo dus ik ga heel hard zoekn :frowning_face:
ik weet ook niet waarom ik heb niet in het doosje heb gedaan maar daar ben ik nu wel blij om omdat ik die dvd misschien ook wel kwijt zou zijn

dankje, het is die laatste maar ik denk dat als ik hem uitprint je de teksten neit goed kan lezen en het niet nederlands is, dat zal zeker opvallen :frowning_face:

ik zou het gewoon proberen xD

zo erg is het niet, als je de dvd toch hebt?
anders laten ze je denk gewoon bij betalen voor het nieuwe hoesje?

^ Dit

Als je zelf je hoesje gaan maken hebben ze dat echt wel door hoor.

inkt op. AWSOME! nu kan ik niet printen en alle vriendinnen in de buurt zijn op vakantie of hebben geen printer, en vriendinnen verweg zijn verweg #lovemylife.

oh ik baal echt heel erg

hoe duur is een hoestje denken jullie?

kom op die dvd is max 15 euro het hoesje is vel minder maar ik zou het niet zelf maken, dat doet de videotheek wel ander krijg je zo meteen allemaal zelf gemaakte hoesjes die er anders uit zien.
Het is echt niet zo’n ramp, chill!
Lever het gewoon in en leg uit dat je hem kwijt bent.
Voortaan gewoon zuiniger zijn op je spullen.

Laatst kreeg je de davinci code ergens gratis bij…

Dit wete ik niet. Maar neem anders een leeg dvd-hoesje of een van de dvd’s van je ouders en stop die dvd erin. En dan geef je het zo af, zonder plaatje.

ik zal je er niet zo over opwinden :stuck_out_tongue:
Bij ons is het meestal echt niet erg als je je film een paar dagen te laat brengt en meestal krijg je geeneens een boete…
Je moet gewoon nog even door zoeken en als je hem niet vind dan moet je een tientje betalen voor een nieuwe film… daar leer je dan ook weer van dat het niet nog een x gebeurd :stuck_out_tongue: