Gehoortest, wie hoort nog boven de 14 KHz?

Kwam per toeval deze gehoortest tegen. Was verbaast dat ik niet meer in staat ben om boven een bepaalde frequentie nog iets te kunnen horen. Hopelijk is mijn gehoor met het veelvuldig gebruik van grote koptelefoons om snachts muziek te luisteren in bed niet beschadigd.

Bij mij gaat het gehoor bij de test niet verder dan 14 KHz, bij 15 KHz hoor ik alleen nog maar wat als ik de speakers heel hard zet.

De test

Ik hoor 17 kHz makkelijk, 18 alleen wanneer ik m’n speakers harder zet. Bij 19 houdt het toch echt op…

Ik hoor het na de 19 KHz niet meer. Mijn hond werd echter gek toen ik de 20, 21 en 22 uitprobeerde. :’)

Ik hoor nog t/m 19 kHz

Same!

tot 17 hoor ik het, vanaf 18 niet meer.

Ik hoor het t/m 16 gemakkelijk(ik ben 26). Maar ik hoor sowieso wat minder doordat ik een afwijking aan mijn oren heb. Ben daar ook al aan geopereerd en kom nog steeds bij de KNO ervoor. :slightly_smiling_face:

ik hoor het niet meer vanaf 20kHz

15 hoor ik nog als ik mijn volume normaal heb. 16 en 17 lukt nog als ik mijn volume heel hard zet en daarna gaat het niet meer.

Ik hoor alleen 8 en 10…

Tot en met 15 hoor ik nog goed, daarna moet het volume harder denk ik. Of ik hoor die helemaal niet meer :’)

15 hoor ik niet meer…

Ik hoor t/m 17kHz

Ik hoor het tot 19 maar mijn volume staat wel op het hardst :")

Ik hoor het tot en met 18 en dan staat het volume op zijn hardst.

19, en niet verder

na 15 hoor ik niks meer met koptelefoon…