geheime piercings

haaii,…

een half jaar geleden heb ik tegen alle protesten van mijn moeder in een navelpiercing laten zetten. ik heb het haar later toch verteld en nu wil ik een neuspiercing. ik ga het niet nog een keer achter haar rug om doen (dat kan ook niet, want ze ziet het) maar hoe moet ik het haar normaal vertellen zonder ze meteen weer door het lint gaat? wat zouden jullie doen? :ok_woman:

ik zou kiezen voor GEEN piercing.

Als zij het echt niet goed vind, waarom doe je het alsnog dan?
Je moet er ook goed overnadenken ;
Je hebt een gat in je neus tot je dood, en je loopt als je later oma bent
door het bejaardentehuis met een neuspiercing.
Als je het alsnog wilt,
zou ik in overleg gaan met je moeder,
als je alleen met haar thuis bent.
Als ze flipt, geef haar dan de tijd. En vraag het later nog is.

Ik zou echt geen neuspiercing nemen, superirritant. Twee jaar geleden had ik dr een en elke morgen moest ik hem erweer opnieuw indoen omdat ie steeds uitviel tijdens t slapen, dat kostte veel moeite en het deed best pijn. Er bestaan wel knopjes met een zo’n scheef ding aan de achterkant zodat ie niet uitvalt maar die kreeg ik er helemaal niet in.

me denkt dat jij piercings wilt omdat het niet mag.

Je loopt met een gat in je neus tot je dood? Dat ding groeit dicht… Persoonlijk vind ik hem ook niet irritant… Maarre… nee, tegen de wensen van m’n ma in had ik ook geen piercing laten zetten. Wacht maar tot je het huis uit bent.

Hmm ik weet niet! Toen ik mijn side labret liet zetten, had ik het ook vertelt aan mijn ouders. Mijn vader was er niet zo heel blij mee, maar mijn moeder vond het juist leuk. Maarja, ik ben ook 18 dus dan is het mijn eigen keuze. Hoe oud ben jij eigenlijk? Misschien moet je gewoon wachten tot je 18e

Niet alle gaatjes groeien dicht. Van neuspiercing weet ik het niet.
Was het lang geleden dat je die andere piercing hebt laten zetten? Misschien is nu haar gedachten verandert. Vraag het gewoon maar niet meer stiekem;p

Ik denk dat je kan proberen wat je wilt, maar dat ze je het toch niet gaat laten doen. Je hebt har vertrouwen al eerder beschaamd door het toch achter haar rug te doen.

OT; hoe reageerde je moeder toen je van je navelpiercing vertelde?
ik moet het haar ook nog zeggen maar ik durf niet

Neuspiercing groeit dicht, je ziet hem helemaal niet dat ik er een gehad heb :slightly_smiling_face:

Ik ken een collega die haar neuspiercing iets van tien jaar geleden eruit heeft gehaald en je ziet nog wel een gaatje hoor, maar daar gaat het niet over. Als je het wilt, moet je het doen. (:

het is lelijk… ook als je hem er uithaalt want dan lijkt het net een mee-eeter maar dan groot…

gewoon niet doen!

als jij het wilt moet je het doen. waarschijnlijk ben je al oud genoeg om het zelf te bepalen, maar ja, je moeder wordt waarschijnlijk wel boos… wil je liever een piercing en ruzie met je moeder of geen piercing en vrede met je moeder?

Als oma ben je tog al niet erg sexy meer, right?
Ik zou het doen!

ben je een hippe oma xd

Me denkt dat ook

Gewoon over beginnen…meer kan je niet doen. Als ze negatief reageert doe je het gewoon niet.
Ik heb zelf een neuspiering en ik vind dat het minst ‘erge’ piercing…Hoort er soms gewoon bij net als oorbellen. Mijn moeder vond het trouwens leuk!! Maar een tongpiercing vind men moeder niks, maar ik wil er nu toch niet meer

Ik snap echt niet hoe je stiekem een piercing of wat dan ook kan nemen…Als ik later kinderen heb zal ik het erg vinden…Ookal hou ik wel van piercings maar dit maakt je erg onbetrouwbaar…

Neuspiercing groeit dicht, iemand die ik ken had een auto-ongeluk en moest hem eruit halen. Toen wou ze hem opnieuw zetten maar hij was dichtgegroeid en het was een litteken, en dat deed ook heel erg zeer, omdat het een litteken was xD