Geheime opdrachten - feest.

Hello.

Ik zit in de feestcommissie van Albert Heijn en heb een opdracht gekregen. Zelf vind ik het alleen erg moeilijk om iets te bedenken, dus hopelijk kunnen jullie met mij meedenken.

We hebben in week 38 een personeelsfeest, ongeveer 125 - 150 personen.
Nu was het idee om bepaalde mensen een geheime opdracht te geven, als iemand raadt wie welke opdracht heeft, krijgt extra punten voor zijn / haar team.

Ik ben dus op zoek naar ‘geheime opdrachten’! Het moet wel zo zijn dat het opvalt, maar niet dat het direct te raden is.
Bijvoorbeeld een kledingstuk op een rare manier aandoen, iets bij andere mensen doen of zoiets dergelijks.

Roep alles wat in je opkomt! (:

Zorgen dat zoveel mogelijk mensen een hoedje opdoen ofzo? Succes :wink:

Zoveel mogelijk mensen een hand geven ofzoiets? :blush:

Gaan jullie ergens eten oid? Mijn vader moest een keer kleptomaan (geloof ik) spelen, als geheime opdracht, dus bestek wegjatten bij anderen. :’)

Een bepaald onderwerp aansnijden ofzo met zoveel mogelijk mensen? Een bepaald woord zeggen of juist niet?
Pfoe, lastig dit!

Nee we hebben gewoon een feestje met hapjes en drankjes in een café. En teamspellen dus. :stuck_out_tongue:

Leuk zeg! Misschien een bepaalde beweging of iets dergelijks? Of een bepaald geluidje? Moeilijk.

Soort cluedo achtig iets? :'D

Leuk idee! Achter mensen dansen ofzo, of veters van mensen aan elkaar knopen :stuck_out_tongue:

zoveel mogelijk mensen bij hun schouder aanraken. heeeel subtiel hehe, omdat het op verschillende manieren kan. (‘ach bart, lang niet gezien joh!’ ‘doe je goed zeg!’ ‘baaaaaas’) en zo haha.

Of bij de polonaise. xD Haha. ^^