Geheim van vriend

Ja jezus, je zit op ZIJN computer, je opent zelf die bestanden.

Dit inderdaad. Ga dan lekker niet op zijn computer. Ik vind wel dat je overdrijft. Ik snap dat het vervelend is om het te zien, maar het was voor jouw tijd. Hij heeft zijn excuses aangeboden en de filmpjes verwijderd. Nee sorry, ik vind niet dat je hem iets kwalijk kan nemen.

Even heel serieus… Zoek hulp. Zo jaloers zijn is echt niet gezond. Ik vind zelf dat relaties op vertrouwen gebaseerd moeten zijn. Ik zou nooit mijn vriend vragen of ik zijn whatsappjes mocht lezen. Dat is privé. Ik zou hem dan ook even heel vreemd aan kijken als hij aan mij zou vragen of hij mijn whatsappjes mocht lezen.

u

Ja Jezus, als je een beetje kan lezen zie je dat ik op zijn Comp zat om wat op te zoeken. En kwam daar dus perongeluk terecht. Wilde gewoon mijn ei erover kwijt. Dus reageer normaal.

Dat je op zoek was naar een bestand betekent nog niet dat je die filmpjes had hoeven openen en bekijken. Ik neem aan dat je niet in de veronderstelling was dat dit het bestand was dat je zocht, dus die filmpjes zijn niet ‘per ongeluk’ geopend en bekeken. Ik snap dat het vervelend is om te zien, maar om nou te zeggen dat hij het beter moet verbergen terwijl jij op ZIJN computer zit, vind ik ook een beetje raar. Hij was het waarschijnlijk gewoon vergeten, dat laat al zien hoeveel waarde hij überhaupt hecht aan die filmpjes en hij heeft ze voor je verwijderd. Zelfs zijn excuses aangeboden. Wat wil je nu nog meer van hem?

y

Het probleem is alleen dat ik al eerder van deze bestanden wist. Aangezien ze toen perongeluk door HEMZELF naar mij zijn gestuurd. Maar hij had dus toen al beloofd dat ze verwijdert zouden worden. Helaas kwam ik dus in dat bestand en het kwam natuurlijk bekend voor.

Dat zeg je er niet bij :’). Verder snap ik nog steeds get probleem niet maar goed.

Ik zou helemaal gek worden als ik zoiets van mn vriend zou vinden.

Ja precies omdat ik en m’n vriend daar al over hebben gehad. Dus vond het nu niet relevant en was dit was dus meer bedoelt van wat zouden jullie doen. Maar aangezien jullie dus praten over ja je had het niet moeten kijken, kom ik met verdere uitleg. Ik kijk namelijk niet in zijn spullen, maar als je dit in je mailbox krijg open je het natuurlijk.

Maar alsnog hoef je verder niet in zijn bestanden te neuzen als je achter zijn computer zit. Maar wat wil je nu eigenlijk? Hij heeft zijn excuses aangeboden, het verwijderd. Wil je nog een keer boos worden omdat meiden hier vinden dat het niet kan? Het is gebeurd, je hebt gereageerd en hem geconfronteerd, dan moet je het nu ook achter je laten

Dat lijkt me toch wel enigszins relevant, want dan is het probleem eerder dat hij zijn eerdere belofte niet is nagekomen en dat vind ik dan inderdaad niet netjes van hem. Maar ik zou het probleem verder niet bij het bestaan van die filmpjes leggen. Maar goed, wat Falathiel al zegt, vervelend dat je het gezien hebt, maar je kan hier niet in blijven hangen. Hij heeft zijn excuses al aangeboden, dus ik weet niet wat je dan nog meer van hem wilt.

Het is gebeurd, het is kut, klaaar. Je kan je er wel druk om blijven maken maar als je met hem door wil zul je het hem toch moeten vergeven.

Het is even schrikken, maar hij is er open over geweest en heeft ze verwijderd. Zijn verleden is wat turbulenter dan het jouwe en dat moet je accepteren. Hij heeft dat in zijn rugzak, klaar. Spreek naar hem uit dat je het even lastig vindt, maar het fijn vindt dat hij nu voor jou heeft gekozen.