geheim roddel over mij?! wat nu??

hoii,
ik zit in de brugklas en ik ga met de bus naar school. van de bus ken ik n paar meisjes die op dezelfde school zitten als mij (ook in de brugklas) maar dan in een andere klas.
naja ik ging best wel veel met hun om en ze werden mn vriendinnen, maar afgelopen vrijdag zei E. ineens tegen mij dat ze me iets moest vertellen, en toen vroeg ze aan M. (zitten bij elkaar in de klas) of dat eigenlijk wel mocht. en toen zei M. nee naja ze hadden het dus niet verteld, want als ze het zouden vertellen dan zouden ze dood zijn ofso.
ze zeiden ook dat het over een meisje uit mn klas ging.
naja ik liet het maar en ze zeiden dat ze het de volgende week nog wel zouden vertellen.
oke en maandag waren ze weer in de bus maar ze negeerden me telkens en ontvluchtten me en alles… dat vond ik dus echt niet leuk en ik had dus ook geen zin meer om nog hoi terug te zeggen hoor… alleen dat dee ik wel…
naja vanmiddag sprak ik E. op msn en ik vroeg of ze het al kon vertellen, toen zei ze nee. ik had haar ook een heleboel vragen gesteld waaruit blijkt dat ‘dat meisje uit mijn klas’ mij dus bleek te zijn!! en dat het over een heel erg roddel over mij ging dat ¾ van alle brugklassen weet O_O
en meer wou ze niet zeggen !!
nou fijn zeg!! alsof ik dit leuk vind !
en nu heb ik zo’n gevoel dat ik beter naar een andere school had kunnen gaan…
maar ik heb er nog helemaal niks van gemerkt ofso !
en ik wil het dus NU weten want ik kan hier dus echt niet tegen !!
wat moet ik nu dus doen …?
E. of M. ondervragen heeft dus kennelijk geen zin want dat had ik vanmiddag al geprobeerd…
dus weet iemand wat ik kan doen ?
thnx alvast :]
xx Minouu

andere brugklassers vragen? aangezien 75% het weet zoals jij zegt…

dat kan ik wel proberen idd

nog iemand …?

Trek het je niet aan , wss klopt het toch neit :slightly_smiling_face:

Na school langs E gaan.
Zij wou het je al vertellen maar M liet het dus niet toe.
Dus gaa naar der toe als ze alleen is,
praat met der / of begin over huiswerk enzo.
En vraag naar een tijdje over dat wat er gezegt werd over je.
Zorg dat je haar vertrouwen wint en wat ze je zegt vertel het niet door en hou het voor jezelf (zeg haar dat ook.) Als je het door zou vertellen of iets van zou zeggen dan heeft en E een probleem en ze vertrouwt je niet meer.
Zo zou ik het aanpakken