gehact?!

Hee,
Op msn kan ik me niet aanmelden, ik denk dat ik gehact ben, dit staat er:
Het account is geblokkeerd
Waarom wordt dit weergegeven?
Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.
Wat moet er gedaan worden?
Er wordt gevraagd om een paar stappen te voltooien om het eigendom van het account te bevestigen en het wachtwoord te wijzigen voor het geval iemand anders toegang heeft tot het account. Het duurt maar een paar minuten om de blokkering van het account op te heffen.
De account instellingen zijn opgeschoond
Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.

NOu ja…
Xxxx

Oké en nu ? Volg die stappen dan gewoon.

Niet zo brutaal jij!

Gehackt is het trouwens :]

Nohhh

ooh, ja… ook goedxD

Idd, :confused: volg die stappen dan…

Oh dat had ik ook, komt omdat je een x zon mailtje heb geopend met een virus er in en dan 1x in de zoveel tijd van die zelfde spam mailtjes naar iedereen in je contactlijst stuurt. Dus waarschijnlijk ben je niet gehackt. Gewoon even de stappen volgen en je heb je email zo weer terug.