Gehackt op Habbo Hotel

Hallo allemaal :cold_sweat:

Een paar dagen geleden ben ik gehackt op het welbekende Habbo Hotel.
Door een mail naar Habbo te sturen heb ik mijn account terug gekregen maar mijn spullen zijn weg, deze krijg ik niet vergoed door Habbo.
Nu was mijn vraag of er misschien iemand van jullie een account had op Habbo en spullen over heeft die ik zou mogen hebben.

(P.s - Ik weet niet of dit bericht hier mag staan, zo niet dan mag het verwijdert worden :camera:

Alvast bedankt

Struggles

bestaat habbo nog :’)

en nee ik had niets ik kan mijn geld wel aan betere dingen besteden dan dat ook toen ik 8 was

Wauw, dat mensen dat nog spelen.

Haha ja Habbo houd het lang vol, maar het is niet leuk als je skirr bent :stuck_out_tongue:

Toen het leven nog bestond uit hoeveel meubi’s je op habbo hotel had. #missthat #tb

Toen ik nog Habbo speelde (10 jaar geleden, wooow) werden dit soort berichten ook gepost, maar dan door mensen die op zo’n manier aan gratis spullen probeerden te komen :")

Maargoed, succes met je struggles.

Sja, of heb je iemand iets geflikt waardoor diegene je terug gepakt heeft? Dat kan natuurlijk ook nog. :’)

Nostalgie haha. Habbo, mooie tijd.

omg waar was de tijd xD
vroeger was het nog tof maar als ik nu zo op de homepage zie (jaja, terug ff nostalgie opsnuiven) is het echt totaal anders geworden :stuck_out_tongue:
maargoed,

veel succes met meubi’s terug te krijgen.