gefrustreerd

Een jongen en ik hadden elkaar via/via leren kennen, en naar een aantal gesprekken op msn en bellen vonden we dat het maar eens tijd werd om af te spreken. Nou was hij vóór dat we elkaar zagen heel erg van; met jou wil ik het wel proberen, je bent leuk alles. En toen we elkaar zagen was hij heel erg afstandelijk, maar het werd uiteindelijk heel gezellig. Nou was de afspraak dat ik bij hem zou slapen maar er was TOTAAL niks te doen in dat dorp van hem, dus ben ik naar huis gegaan. Eenmaal thuis viel het me op dat hij niks tegen mij zei op msn, terwijl hij dat anders wel áltijd deed. Ik vroeg hem of hij mij nog wel leuk vond, waarop hij gewoon ‘jawel’ reageerde, ik maakte me dus ook geen zorgen maar ergens voelde ik dat er iets niet klopte. Ik knoopte gister een gesprek met hem aan, en daaruit kwam dat hij mij wel leuk vond, alleen hij zat met de afstand, en hij had geen zin om er moeite voor te doen. Wat erg hard aankwam, want als je iemand leuk vind, maakt dat toch niet uit? Ook was hij heel erg van dat hij niet hetzelfde met mij wou als met zijn ex. We hebben dus besloten om gewoon vrienden te blijven, nu is het punt; hij zegt nooit meer iets op msn, belt/smst niet meer, helemaal niks. Ik vind het allemaal erg moeilijk vooral omdat hij heel erg was dat hij mij wel leuk vond, en opeens afhaakt.
Heeft iemand enig idee hoe je het best hiermee overweg kan gaan?

neee, het was ook heel gezellig! Maar uiteindelijk wisten we niet meer zo goed wat we moesten doen. En verder zoek ik ook geen contact met hem ofzo, omdat ik het nogal vrij lullig vind van hem.

Ik zou je echt graag willen helpen maar ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Probeer gewoon andere dingen te gaan doen, uitgaan met vrienden of sporten of zo. Hij lijkt mij gewoon iemand die niet zo goed weet wat hij wil. Jij verdient iemand die dat wel weet en 1.5 uur fietsen in de regen voor je over heeft! Misschien is het allemaal moeilijk nu, maar het komt zeker goed. Geef je zelf ook wat rust en trakteer je zelf op iets, helpt bij mij altijd wel wat iig. Sterkte!

Ik vind annaa89’s advies wel goed :stuck_out_tongue:

Ik vind annaa89’s advies wel goed :stuck_out_tongue:

tja, ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde, ook met een jongen die wat verder weg woont, ik heb even wat met hem gehad, maar hij deed er geen moeite voor en toen was het voor mij gwn over. wij zeiden ook wel vrienden te blijven, maar in de praktijk komt daar meestal niks van terecht denk ik, hij praat namelijk ook niet echt meer enzoo, mrja denk maar gewoon zo, geen handvol maar een land vol jongens en als een jongen die je heel erg leuk vind, je laat vallen, is het gewoon jammer dan, dan verdien je beter ! en ook wat annaa89 zegt je verdient iemand die moeite voor je wil doen, dat is bij een relatie gewoon nodig!