Gefriendzoned???

Hi meiden,

Ik snap het eventjes niet meer met mijn crush. Hij is heel lief en hij is echt een prater, maar hij flirt nog wel eens even met andere meiden. Bij mij is hij iets anders. Hij vroeg mij eens wie ik leuk vond… Ik zei niets en lachte gewoon en hij werd op dat moment even geroepen dus het gesprek was afgelopen.
Als wij samen alleen zijn praten we over alles en nog wat het is dan gewoon gezellig.
Laatst gingen wij met schoolvrienden ergens uit eten en hij kwam naast me zitten. Hij begon ineens over relaties wie wie leuk vind en of er geen relaties zijn tussen klasgenoten (awkward silence) zijn. Hij zei ineens of ik … ( minst aantrekkelijke jongen uit de klas) hem niet wat vond een beetje melig… Ik vroeg aan hem wat hij hiermee wilde bereiken, maar hij zei niets.
Nadat iedereen begon af te rekenen moest ik even nog wat halen in de winkel en ik vroeg in het algemeen wie mee wilde en hij bood zich aan. We liepen close naast elkaar zoals we ook de hele avond zaten…

Maar ja dit is dus de situatie nu t is een beetje rustig voor mijn gevoel en op whatapp reageert hij super laat altijd.

Ik heb het gevoel dat ik gefriendzoned wordt XD

Groetjes :wink:

guttekes, waarom ook dat stomme woord…

waarschijnlijk is ie verlegen en polst ie gewoon hoe het bij jouw zit.
Het is niet omdat het rustig is voor jou, dat het ook voor hem zo is.
misschien is ie super verlegen en durft ie niet veel (i dunno, jij kent hem beter als wij)
op berichtjes reageren, denk ik, niet alle jongens snel. Soms duurt het even voor ie reageert.