Hoi hoi!
Ik en een vriend van mij vinden geestenverhalen helemaal leuk, om dan vervolgens van elk klein dingetje bang te worden. ¬¬ Dus hebben jullie iets meegemaakt? Of zelf nog een eng verhaal? Zet het hier neer! =)
xx.
Hoi hoi!
Ik en een vriend van mij vinden geestenverhalen helemaal leuk, om dan vervolgens van elk klein dingetje bang te worden. ¬¬ Dus hebben jullie iets meegemaakt? Of zelf nog een eng verhaal? Zet het hier neer! =)
xx.
muhaha, ik haat geeesten verhalen. kword er helemaal bang vn. Maar heb nog wel een eng verhaal. Waar gebeurt, een straat achter mij. Een meisje (dat ook op me school zit) en daar een vriendin van hadden het idee om met geesten in contact te komen. Maar het lukte dus niet. Toen dachten ze; als het niet lukt, bestaan ze toch niet? Dus zeiden ze drie keer achter elkaar; Bloody Mary.
Want het zou toch niet lukken…?
Wel dus, ze zagen een witte vrouw met rode ogen op hun afkomen. Ze vertelde me allebei precies het zelfde. Nu zien ze elke avond bloody mary.
ik moet er niet aan denkn. Nou veel plezier met dit gebeuren… blehh…
xxEvlien
Ik heb zelf geen verhalen erover, alleen hoor wel vaak van die vertellen!
Zelf vind ik het altijd wel intressant
Nou wij worden er dus ook altijd bang van, en dan gaan we ruzie maken om wie bij de muur mag liggen in bed etc. XD Helemaal hysterisch, iig. Ik heb zoiets ook gehoord ja, maar ik durf dat echt niet! Dat lijkt me echt zó eng.!
Ieh eng. Ik vind al dat geesten gebeuren maar eng hoor! Sorry heb geen verhaaltje voor je haha .
Mijn nichtje vertelde een keer een verhaal over dat ze 's nachts iemand op haar bureaustoel zag zitten. Het was een vrouw die haar strak aankeek. Ze is onder dr dekens gaan liggen en heeft geschreeuwd om dr moeder. Toen ik dat die avond vertelde aan mn zus, viel plotseling de stoel in mijn kamer om. Er hing niks overheen, dus het zou geen eens om KUNNEN vallen. We zijn gelijk niet meer in die kamer gaan slapen die nacht!
Mijn zus heeft een keer glaasje draaien gedaan met een vriendin van haar. Ze waren veels te bang geworden, dus ze hebben het glaasje uit het raam gegooid. De volgende dag stond het glaasje weer op het bord. Heel eng!!
Laatst was ik aan het werk. Er stond een oude man voor de winkel en hij keek me aan. Hij leek echt precies op mijn opa, had het zelfde hoedje enz. Alleen mn opa is al 10 jaar lang dood. Ik keek heel even naar een collega van mij om te zien of zij iets door had. Toen ik weer naar het raam keek, was hij weer weg. Dat was een paar dagen geleden en ik vind het nu nog steeds heel vreemd…
Mijn tante kan ze zien :O.
Ik ben er niet meer bang voor.
Ze vertelde ook dat als je er niet open voor staat dan zou je ze ook nooit zien.
ik kan ze ook zien… Toen ik wat kleiner was zag ik altijd een vrouw op de rand van mijn bed zitten, wat bleek nou. Dat was dus de oma van mijn moeder…!! Ik vind 't niet echt eng ofzo… Maar idd als je er niet voor openstaat, kan je ze niet zien…
Meer geestverhalen!!
Ik heb een tijdje een periode gehad, dat ik altijd geesten ging oproepen, samen met mijn vriendinnen. Dan gingen we achter het fietsenhoek zitten en met de handen in elkaar en dan; Geest, laat je zien en geef een teken. en dan de hele tijd; Geef een teken…
Elke keer als je dan opstaat zag je een schim of hoorde je iets. Maar dat kon dan ook gewoon de wint zijn of juist omdat je er heel erg oplet, dat je dingen gaat zien.
Wat we wel een keer hebben gehad is dat we bij iemand waren en toen begon een kaars te bewegen. Dat was zoo eng. Die kaars hing in zown standaard en stond midden in de kamer… Maar later kwamen wij erachter dat kwam omdat we er langs waren gerent en toen ging hij bewegen…
Ieuw! Allemaal eng joh.
Nog meer!
ooooh ! ik had dit dus gister avond allemaal gelezen ! en ik kon niet meer slapen ! hahaha
Mijn tante lag een keer te slapen en toen ze wakker werd midden in de nacht, stond er een lange man met een hele lange zwarte jas voor haar een appel te eten.
Me oom zag het ook en ze gingen zeg maar zwaaien ofzo en toen ging het weg.
De volgende nacht stond hij voor het raam.
Je hebt weleens van die verhalen dat je denkt van ‘ooh dat kan niet waar zijn’.
Maar dit is niet verzonnen ofzo.
Ik zou er niet aan moeten denken maarjaa.
Ik heb ook nog nooit zoiets mee gemaakt.
Ja ik zat er eerst ook de hele tijd mee in m’n hoofd.
mijn opa zat in het leger…
hij liep met een vriend op een bospad
waar over takjes enzo lagen maar me opa hoorde hem haast niet lopen dus hij dacht dat is mooi voor in het leger
maar een andere vriend zij nee dat moet je niet doen hij is al een beetje aan het zweven hij gaat binnekort dood
en een paar dagen later was hij dood
=S bah ik heb ze allemaal van jullie zitten te lezen en ik moet straks ook nog naar bed
mijn vriendin heeft is verteld dat ze een x zoon zwarte schim voor haar raam zag en nu is ze elke x bang als ze bij het raam staat
omg bij ons stond zo;n zwarte schim op de foto ik vind het egt dood eng
Myn moeder zag eerst een man langs haar bed, toen zei ze een keer ik vind je eng wil je weg gaan sindsdien komt hy niet meer
ik weet niet maar er woonde voor ons een man in ons huis die zelfmoord had gepleegd.
dus als ik nu de heletijd héél graag geesten wil zien, ZIE IK ZE ?
stoeer , ga ik een keer proberen
& dat zeg ik nu wel, maar dan lig ik strakt in mijn bedje en durf ik niet te bewegen, hihi.
Brr, kijg er helemaal kippenvel van! k kan er nooit zo goed tegen maar vind t wel interresant om te lezen …
sorry heb zelf geen verhalen