Geesten

Geloof jij erin ja of nee ?

ik weet het niet. Het zou kunnen dat ze bestaan, ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien en dat wil ik ook helemaaaaal niet! Als er iéts is waar ik bang voor ben…
Je hoort soms ook van die enge verhalen…

Ik geloof er wel in ; maar ik heb er nog nooit een gezien ofzo… & ik ben er ook wel bang voor :stuck_out_tongue:
X

Ja idd
het is moeilijk te geloven
maar voor mij is het zeker dat ze bestaan !

ja ik geloof er in, en het is bewezen…
laatst op National geagraphic werd er eeen onderzoek gedaan. er stond een huis op een indianenkerkhof, de mensen die er woonden zijn verhuisd. wetenschappers hebben het huis in ene vierkanten stellage geplaatst en die stellage volgestort met cement. de binnenkant van het huis was die avond daarvoor volgehangen met detectors… licht/geluid/bewegingsdectoren. het huis van binnen was dus onbewoonbaar, en er was niets, geen enkel insectje.
wetenschappers hielden het huis in de gaten (door beelden van die detectors enz. ) en er vond beweging plaats in de schilderijen, en er vielen vazen van de tafels af. ook zijn er schimmen gezien, en geluiden gehoord.
dit was echt waar gebeurd, en is wereldwijd bekend…

(zo is de hele mythe om The Amityville house horror ontstaan)

Nee, tot zover het niet bewezen kan worden dat zoiets bestaat, geloof ik er niet in.
En dat van hierboven noem ik dus een broodje aap verhaal…

Ik geloof er wel in, maar toch vind ik het een eng idee :expressionless:
al die enge verhalen :expressionless:

@ littlefaiiry

of je leest het niet goed, of het is de angst voor het paranormale dat je onbewust hebt. het is bewezen, heeft in kranten gestaan en is terug te vinden in encyclopediëen, verder is er op internet een hoop over te vinden. mijn geschiedenis werkstuk over het paranormale ging erover.
het is bewezen dat ze bestaan

Yeah, right. Ik geloof er dus niet in…

Ik geloof niet dat het écht bewezen is… Anders was het nu in heel de wereld een feit dat geesten bestaan… En dat is het niet. Wat mij betreft hebben die mensen daar gesjoemelt, of ze wilden zo graag dat geesten bestonden dat ze zelf dingen zagen die er niet waren.

Als het toch bewezen is ,is het zo
Dus er is niet gesmjoemelt…
Er is bewijs en het is dus en feit

-

Ja ik geloof erin. Er zijn keiharde bewijzen voor…

Ik geloof daar ook in! Ik vind gewoon dat er nog iets moet zijn tussen leven en dood. het kan toch niet zo zijn dat je ziel ineens weg is na je dood? daar snap ik echt helemaal niets van :wink:

Maargoed, zo vind ik ook dat toeval niet bestaat. Zo was er 3 jaar geleden een keer, in de brugklas: Een vriendin en ik hadden dezelfde tas. Bij handvaardigheid lekte mijn flesje, dus heel mijn tas zat onder! En wat blijkt? in de eerste pauze tas komt zij aan met een doorgelekte tas… Vreemd he? :open_mouth:

Ik geloof het wel…mn vriend heeft wel eens het gevoel dat er dingen bij hem in zn kamer zijn & hij voelt ze soms ook langs zich gaan enzo…

Ja… maar volgens mij is het niet bewezen, dat proberen ze wel dmv de 4e demensie enzo…

Ik zeg toch, ik geloof niet dat het écht bewezen is.

ik geloof erin omdat, ik zo vaak wat zie
en ik ben doodsbang
ik begin dan serieus zowat te huilen van de schrik
dus ik geloof erin
wat jullie nou ook van mij denken interesseert mij niet want, ik weet zelf
wat ik zie

zien = geloven

zo gaat dat bij mij

Maar als je iets ziet, hoeft dat nog niet te betekenen dat er ook echt iets is… Het kan ook zo zijn dat je denkt dat je iets ziet, dat het psychisch is…

Jaa ik geloof erin. niet vnwege bewijzen ofzo. maar toch,