Geesten!?

Hee,

Ik was benieuwd…
Geloof jij in geesten??

Ik weet het niet. Ik had wel een keer, toen sliep ik en opeens werd er, heel raar, zoals het leek, twee maal in mijn kledingkast geklopt, maar niemand kon dat geweest zijn, het was om een uur of drie uur half 4, ik weet niet of ik moet geloven maar soms hoor je van die verhalen…

Geloof jij het?

Ja.

Ik weet dat de mens zijn hersenen maar minimaal gebruikt.
Ik geloof ook dat als we ze zouden kunnen trainen we in staat kunnen zijn geesten te zien.
Net als iedereen aura’s kan zien, zolang je je ogen maar traint.

Ja, ben ook in contact geweest. Niet bewust of zo maarja.

Ik geloof er wel in, maar nog nooit iets meegemaakt.

Ja ik geloof erin.
Vaak van zo’n dingen meegemaakt.

Vind jij het eng?
Wat voor dingen heb jij dan meegemaakt?

Ja ik geloof erin en ik ga niet dingen uitproberen glaasje draaien ofzo, of bloody mary oproepen daar ben ik als de dood voor. :expressionless:

Nee, ik vind het maar onzin. (mijn mening)

-

Had er ook een topic over gemaakt, omdat ik het in t begin zo vreselijk eng vond. En bij een vriendin precies dezelfde dingen gebeurden.
Bijvoorbeeld : Bij mij thuis viel er spontaan een glas op de grond.
En dan hoort zij oppeens allemaal glas breken.
Maar die periode heb ik het erg moeilijk gehad, en paar maanden geleden is me oma overleden. Dus ik geloof dat het me oma was.

the same here,
en ik heb het beloofd aan men moeder.
hahaha…

ik geloof wel in geesten :slightly_smiling_face:

mijn moeder heeft ook zo’n mediumcursus gedaan en als ze zich goed concentreert en zo kan ze ook geesten zijn =))) dat heeft ze iig op die cursus gedaan… best vet

Ja.
En aan de ene kant wil ik er meer van weten, ervaren hoe het is om in contact met een geest te komen, enz. Maar aan de andere kant vind ik het doodeng. Dus voor nu mogen ze me met rust laten, haha!

Mijn familie heeft heel veel “ervaringen” met geesten-stuff. &mijn ma heeft er een x eentje opgeroepen, maar daar wil ze niet over praten =|

Ik geloof erin… heb genoeg zelf meegemaakt.
Ik heb hier op m’n kamer weleens dingen die ik niet kan verklaren. Mijn keyboard ging ineens uit zichzelf een liedje spelen, wel zo’n ingeprogrammeerd liedje maar toch… daarvoor moet je wel een knopje indrukken èn m’n keyboard stond toen niet eens aan, lampje stond gewoon uit! Mijn videorecorder sprong midden in de nacht eens aan en meteen weer uit en weer aan, uit, aan, uit, ik ben er wakker van geworden en werd er toen helemaal gek van en heb geprobeerd m’n recorder uit te zetten door op het uitknopje te drukken en dat lukte niet, hij stopte alleen toen ik de stekker eruit trok.
Op de computer ook… ben ik ff iets anders aan het doen zie ik mijn muis in beeld bewegen terwijl ik um niet aanraak.

jaa, zo denk ik er eigenlijk ook over.
Ik vindt het best interresant maar ben bang dat er wat gebeurd als ik me erin ga verdiepen of iets. dus doe ik er maar niets mee

Haha en nu heb ik oppeens superkoude handen!
Had mijn oma ook altijd…

Dat heb ik ook, wat nu?
Je moet niet alles interpreteren als ‘geestenoproep’. Je maakt dan alleen jezelf wijs OF je lokt het zelf uit (in je gedachten)

Ja, ik geloof er oprecht in.
Kan ze zien en horen, maar het is maar net wat mensen geloven, en wat de laatste persoon zei, niet alles komt van Geesten, veel mensen die het graag willen zien, kunnen het met hun wil verbeelden, maar dan is het gewoon zo nep gezien het maar verbeelding is. Raak daarmee niet in verwarring.

Oke het is jou mening dat je er niet in gelooft.
Maar er zijn veel onverklaarbare dingen gebeurd, waardoor ik 100% zeker weet dat het mijn oma was die wou laten zien dat ze bij me was toen ik het moeilijk had.

ik geloof erin
gelukkig nog nooit iets meegemaakt