Hallo. Ik geloof zelf in geesten omdat ik soms geesten hoor en ik zie welleens dat er dingen worden verplaatst. Ik wil graag gessten oproepen op de manier van glaasje draaien. Hebben julie tips? En als je het hebt gedaan wat is jouw ervaring daarmee?
Dit meen je toch niet echt he?
voor de zekerheid gewoon niet doen
lol gebeurt niks.
al zo vaak gedaan en de enige in onze groep die dingen hoorden waren de mensen die er bang voor waren en er zwaar in geloofde.
dus als je erin geloofd dan zal ik alleen het al afraden om de reden dat je jezelf alleen maar onnodig bang gaat maken. de geest is ontzettend krachtig die je dingen kan laten horen en zien die er niet zijn als je echt ontzettend bang/gelovig bent en dan maak je alleen je eigen er gek mee.
dus nee. ga maar lekker een geest film kijken
don’t
Niet doen meid, het kàn echt heel erg gevaarlijk zijn.
Dit lijkt me geen slim idee. Ik weet niet of ik zo zeer in geesten en al dat paranormale gedoe moet geloven, maar ik zou het maar voor de zekerheid niet doen. Je weet nooit wat er allemaal fout kan gaan.
ik schijt hem al bij de film paranormal activity of als ik een eng geluid hoor
nietdoen haha
Hartstikke verstandig natuurlijk. Not.
Moet je doen! Als je bezeten wilt worden
Angela, bezeten door 7 geesten na een ‘onschuldig’ avondje glaasjedraaien.
Serieus. Don’t.
Echt niet doen. Ik was er vroeger ook wel nieuwsgierig naar, maar ben echt zó blij dat ik het niet heb gedaan. Echt.
Mijn oom heeft het vroeger eens gedaan en daar heeft hij serieus nog trauma’s van en wil er niet over praten.
Niet doen, onthoud gewoon, zoiets is geen spelletje!
Ik geloof ook in het paranormale, maar dan ga ik ook niet meteen dingen oproepen. Dat is gewoon heel dom om te doen. Tenzij je zin hebt in de eventuele gevolgen natuurlijk, dan hou ik je niet tegen.
heb het zelf nog nooit gedaan en geloof er ook niet echt in eerlijk gezegd ;p
Denk dat ik het zelf wel een beetje creepy zou vinden maar als je daar zin in hebt moet je het gewoon doen hoor.
Ik zal wel heel erg niet spiritueel zijn maar ik snap niet dat mensen zeggen dat het gevaarlijk kan zijn.
Ik geloof er zelf niet echt in, maar het lijkt me alsnog geen goed idee.
Als er niks gebeurd is het ofwel gewoon heel saai en zonde van je tijd, of je maakt jezelf superbang omdat je je dingen gaat verbeelden.
En als er wel wat zou gebeuren… tja, dan heb je écht een probleem.
Ik geloof er ook in maar doe dit niet je word gek je hebt het gevoel dat iemand bij je is het is raar maar je word gewoon gek
Je ziet opeens van alles
En hoort terwijl er niets is
Ik ben er overheen maar als ik er aan denk heb ik nog een soort van een gevoel je word een soort van gehersenspoeld
Ik dacht ook dat ik een wezel bij me had al heel m’n leven genaamd liz
Niet doen!