Geesten oproepen.

Hoi allemaal.
Ik wil vanaf ik klein ben altijd al geesten oproepen, maar iets in me houd 't tegen…
Ik wil jullie vragen of jullie 't ooit geprobeerd hebben wat jullie ervaringen erin waren, met wat voor iets dan ook, ketting, ouijabord, etc.
Ik hoor het graag en ook jullie adviezen, en met wie jullie dat deden en hoe etc

alvast bedankt

levensgevaarlijk. Letterlijk.

Meid alsjeblieft doe het niet. Luister naar je zelf, dat iets in je zegt dat je het niet moet doen zegt al genoeg.

Jaa precies, maar t lijkt me zo spannend om te doen

mij ook. Ik weet alleen dat ik liever geen demoon aan me vast heb zitten voor de rest van mn leven. En jij denk ik ook niet. Geesten oproepen is geen kinderspel, dat is iets wat echt serieus levens gevaarlijk is.

Jaa klopt, maar sommige mensen zeggen ook dat 't nep is, daarom juist geeft t me meer dwang om 't uit te testen maarja… Ik twijfel zo erg…

Het is niet nep.

Ik zeg: niet doen! Kijk liever gewoon een enge film ofzo, je weet nooit wat je binnenhaalt. Moet je gewoon niet willen.

Als het nep is, dan is het kut > want saai
Als het niet nep is, dan is het kut > want dan kan je ineens allemaal enge shit gaan zien enzo.

Dus geen reden om t wel te doen

(Mijn lijkt het ook vet boeiend, dan hoop ik dat mijn oma zou reageren ofzo, maar ik weet ook :t is gewoon heeel dom om te doen. )

Ik kan je verzekeren dat het niet nep is. Mijn moeder deed dit vroeger heel vaak met vriendinnen en heeft er serieus veel last van gehad en ze heeft mazzel gehad dat het haar heeft losgelaten maar het huis waar ze op dat moment woonde was lichtelijk haunted.

Dus je wilt je eigen leven op het spel zetten om te kijken of het nep is? Wie weet gebeurd er niets, maar voor hetzelfde geld zit er opeens een demoon achter je aan weet jij veel.

Bij ons ging er altijd zon verhaal rond dat een paar meisjes t hadden gedaan in een gymzaal en de dikke mat toen op ze afvloog :’)

maar ik geloof er wel in. Zeker aangezien zooo veel mensen er slechte ervaringen mee hebben.

:sex:

Niet doen! Ik was ook nieuwsgierig en heb dit ooit in een ver verleden gedaan bij een vriendinnetje thuis. Of het nou nep was of niet, it scared the sh*t out of me. Daarbovenop hadden we ook nog eens twee laaiende moeders en kan ik jaren later nog steeds geen films kijken over geesten. Daarom ga ik ook geen tips geven over hoe het wij het hebben gedaan.

Je zegt het zelf al: iets houdt je tegen. Luister ernaar. :slightly_smiling_face:

Ooit Hitler opgeroepen. Tot nu toe spijt. We zaten met een paar vriendinnen bij mij thuis en we gingen glaasje draaien. Nadat we Adolf opgeroepen hadden, werd een vriendin helemaal bleek en de deur ging vanzelf open… NOOIT DOEN!

Wat ik vaak hoor, is dat je met zulke ‘‘spelletjes’’ alleen maar ‘slechte’ geesten oproept. Iedereen hier heeft het je tot nu toe afgeraden, dus als je nu toch besluit het wel te doen zijn de consequenties geheel jouw verantwoordelijkheid…

Waarom wil je het eigenlijk zo graag? Wil je het gewoon voor de kick, nieuwsgierigheid? Of wil je echt met een nabestaande in contact komen?

Het hangt er denk ik ook een beetje vanaf of je in geesten gelooft of niet.
Niemand kan met zekerheid zeggen of ze bestaan of niet, right?
Het is maar waar je in gelooft?

Ik ben echt een te grote schijtluis om het te doen haha

Er zijn heus wel leukere en spannendere dingen lol.

omg allemaal enge verhalen hier al :’) zegt genoeg inderdaad.
jakkie nu word ik angstig