Geesten , ja of nee?

heyy,
Ik lees vaak verhalen over mensen die geesten zien of voelen, ik vind dat vaak heel interessant , maar ik weet niet precies wat ik er van moet denken. Zelf denk ik dat ik geesten voel. Hoe denken jullie over geesten? :slightly_smiling_face:

Eerlijk gezegd weet ik het echt niet. Maar als ze bestaan hoop ik wel dat ze hetzelfde zijn als in Supernatural, dan weet ik hoe ik de slechte kan doden.

Sommige mensen praten er op zo’n manier over, dat ik echt denk ‘‘ja hoor, keep dreaming’’. Zoals die ‘‘magie-verhalen’’ als je zegt; ik keek naar mijn overleden opa’s foto en voelde een windvlaag, ik wit dat hij het was. Dat vind ik onzin, je voelt dat gewoon wat je hoopt te voelen. Maar ik lees ook wel eens verhalen, die ik wel geloofwaardig vind. Ik geloof ook wel in geesten, maar er zijn altijd mensen die er weer een drama verhaal van maken om aandacht te krijgen.

Ik weet ook niet of in er in moet geloven. Ik voel geesten, maar ik weet niet of ik het me inbeeld of dat het echt zo is. ;p

Jaa, inderdaad. Veel mensen verzinnen verhalen om aandacht te trekken.

Eerlijk gezegd zou ik het echt niet weten…

Ik geloof er niet in.

Ik geloof er wel in.

Als ik hier over na ga denken, maak ik mezelf compleet gek. Dus ik besluit bij deze van niet :’)

Geesten bestaan, demonen bestaan. Tenminste dat is wat ik denk. Ik ben gelovig en in de bijbel wordt gesproken over geesten en demonen, dus ik ga er van uit dat ze bestaan!

Ik ben er wel benieuwd naar.