Geest jat me mobiel?

[b]Vanochtend gebeurde er iets veelste raars.
Ik werd wakker gemaakt door me wekker om half 12, zodat de hele dag niet meteen voorbij zou zijn als ik wakker zou worden uit mezelf. Ik was meteen best wel aardig wakker. Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar een heeeele leuke jongen, en door het antwoord was ik meteen klaar wakker.
Ik draaide me om met me gezicht naar de muur, daar hangt een foto van me overleden broer. Die was tien jaar ouder als mij, en hij is dood gegaan door een auto ongeluk toen ik negen was. Ik praat niet zo vaak meer over hem, en ik denk er ook weinig aan. Alleeen er hangt nog wel een foto van hem tegen me broer, precies op de hoogte van me hoofd als het op een kussen ligt zodat ik altijd regt in z’n ogen kan kijken.
Ik weet niet waarom, maar ik stak ineens mijn hand uit, en raakte zijn voorhoofd aan. Toen gebeurde er iets heel geks, ik hoorde iets vallen en toen ik omkeek lag mijn mobiel niet meer op mijn nachtkastje. Terwijl het in het midden van dat tafeltje lag.
Toen ik m’n mobiel ging zoeken lag hij nergens, terwijl me kamer helemaal op is geruimd door mij gister…
Toen ik het aan me moeder vertelde kreeg ze ineens tranenin haar ogen en zei dat ze zeker wist dat het mijn broer was en liep weg.
Ik geloofde het niet maar nu ik me mobiel nog steeds niet kan vinden begin ik te tweifelen.

Wat denken jullie?[/b]

Het zou best eens kunnen, maar ik weet niet of ik in dat soort gedoe geloof.
Ik denk het wel, aangezien alle verhalen, maar ik heb nog nooit iets meegemaakt.
Maar het is natuurlijk niet uitgesloten. Misschien wil hij je behoeden voor die jongen :’)?

Ik wil alleeen wel graag mijn mobiel terug.

Neuh dat ding ligt waarschijnlijk gewoon ergens onder een kastje ofzo.

Dan bel je toch met een andere telefoon naar de jouwe?
Ik zou niet te snel conclusies trekken, wacht eerst maar eens af waar je hem terug vindt.

Hij staat op stil.

dan hoor je em toch wel trillen

gewoon heel erg goed zoeken dan

Als ie op stil staat hoeft ie niet te trillen…

Probeer inderdaad even te bellen [ondanks dat ie op ‘stil’ staat], misschien zie je je schermpje branden, ergens achter je kastje ofzo :slightly_smiling_face:

Wow raar verhaal. Ik denk dat het wel zou kunnen eigenlijk, misschien wil je broer je iets vertellen ofzo en misschien geeft ie hem wel weer gewoon terug… Zou het niet weten vind het allemaal een beetje engig klinken allemaal, succes ermee!

Al gevonden? :x

Vreemd verhaal!
Wie weet, misschien was het wel je broer, maar waarom zou ie dan je mobiel ‘stelen’ ?
Dat ie hem zou laten vallen als een soort van teken zou nog wel kunnen, maar dat ie dan helemaal weg is vind ik een beetje vaag…

Ghehe dit vind ik grappig xD

Misschien organiseert hij wel een surpriseparty voor je, om je een nieuwe te geven.
Ben je binnenkort jarig?

:kissing:

xD hahahahahha

gemeen om je mobiel te jatten zeg X)

ligt je mobiel niet ergens in je bed, dat je toch niet zo wakker was als je dacht en dat je m in je hand had gehouden ofzo xD

vaagg o.o

ik geloof het op zich wel
misschien is je broer je aan het plagen xd
jah ik wee tniet sommige verhalen geloof ik wel maar andere weer niet mrja als jij de waarheid spreekt geloof ik denk ik wel dat het je broer is ofzeu of net als wat iemand net zei dat je broer je misschien voor behoeden:P

nja wati k vaak heb als ik zomaar iets kwijt ben en echt ik weet dan zeker dat ik op die plek had gekeken en dan vind ik hem de volgende dag op die plek(heb ik vaak me schoolboeken :grinning_face_with_smiling_eyes: )

OGOD!

Ik heb hem terug, hij lag in de logeerkamer, op de plek waar eerst zijn bed stond… :S