Geert Wilders speech: welke zender?

Vanavond om 21:00 houdt Geert Wilders z’n speech. Weten jullie op welke zender dit komt?

Ik haat Wilders, maar ik ga het wel kijken.

22:00

jaaa ik wil ook kijken
ik vind die man geeeniaal

Ik mag hem ook niet. Ik ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft. Niet dat het wat zinnigs is, maar ben toch benieuwd.

Ik vind hem echt kansloos. Maar hij krijgt het blijkbaar toch voor elkaar en ik ben benieuwd wat hij deze keer te zeggen heeft.

jammer dat ik het niet kan zien, heb n feest.
nutteloze post, upje :slightly_smiling_face:

Hier in elk geval…

Hij is zeker kansloos. En nogal dom, naar mijn mening. Uitspraken doen over de Islam, terwijl hij daar geen shit van afweet. Landen zoals Irak vergelijken met NL. Hoe dom kun je zijn. Te vaak zijn haren lopen bleken I guess.

Je quote jezelf :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar hij heeft idd geen idee waar hij het over heeft, en zijn enige doel is buitenlanders het land uit. Hoe zwart/wit kan iemand zijn?

Oh haha! Ik zie het nu pas, sorry. Hij zit inderdaad niet zo goed in elkaar. Wat me verbaast is dat andere buitenlanders hem steunen. Hij heeft echt de pik op Marokkanen. Maar er komt een tijd dat ook andere buitenlanders het slachtoffer zullen worden van zijn haat jegens buitenlanders. Hij denkt inderdaad te zwart/wit. Zo’n persoon is niet goed voor een samenleving. Wat heb je aan iemand die haat zaait?

weet iemand nou op welke zender het is?

Bekijk gewoon een filmpje van Hitler op youtube en je hebt de basics vast…

geen opmerkingen van :'OMGi!i!i Je mag mensen niet met Hitler vergelijken, please

Volgensmij wordt er op hem gestemd doordat het slecht met de economie gaat, dan wordt er meer op de extreme partijen gestemd heb ik ooit ergens gehoord x’D
Maar je hebt er niks aan en ik weet zeker dat hij een keer wordt neergeschoten $

Maar ik weet niet op welke zender het wordt uitgezonden, dus nog maar een upje!

Zal wel op ned 1, 2 of 3 zijn.

Ik zal geen OMG reactie maken, maar ik vind dit wel redelijk asociaal van je. Je bent toch een verstandige member hier, ik had hoger van je verwacht.

Ik vind dat ze wel gelijk heeft hoor. Hitler en Wilders komen best wel overeen wat sommige dingen betreft.

Het komt bij nieuwsuur.

Dat kan, maar denk ook dat er veel mensen op hem gestemd hebben die tegen de Islam en buitenlanders zijn. Hij is naar mijn mening sowieso niet goed bij zijn hoofd. Wat mij betreft mag hij van de aardbodem verdwijnen. Hij heeft veel moslims gekwetst en hun geloof belachelijk gemaakt. Hij is een slecht mens. Partij van de vrijheid mijn ass. Hij moet de definitie van vrijheid eens opzoeken.

Ja dat is waar, hij heeft sowiso wel veel volgers die het met hem eens zijn. Maarja, niks aan te doen.

Ik zie trouwens ook wel vergelijkingen tussen Hitler en Wilders. Maar gelukkig ook verschillen (;

Ik snap die mensen ook niet. Het wordt tijd dat men goed gebruik maakt van zijn hersens. Inderdaad niets aan te doen. Maar er ontstaat wel een kloof. En daar hebben mensen last van.

Ik ook wel. Maar Wilders zal nooit ver komen. Hij hoopt van wel. But it’s not going to happen… En wat me ook irriteert is die vent die vandaag een nationale burn the koran-day wilde. Ik burn zijn kop als ik er de kans voor krijg hehe. Achterlijke geit. Zomaar dingen roepen en niet denken aan de gevolgen.