geenstijl/pownews

Wie kent er van jullie geenstijl/pownews. Ik vind het een leuk programma vooral die journalisten die vragen stellen. Ik vind het ok goed dat zo het nieuws vertellen.

a

Haha ja PowNews kijk ik wel vaak, zitten soms wel geinige dingen tussen :stuck_out_tongue:

Ik vind het wel interessant. Ook omdat het iedereen scherp houdt. =)
Maar soms vind ik het wel te ver gaan.

Ik heb er een hekel aan. Echt van die lolbroekerij die ik in “het echte leven” ook niet uit kan staan.
Laat mensen toch lekker in hun waarde.

Ja dat wel met bv Ella Vogelaar zei hoefde niet meer te reageren maaja.

Soms vind ik het wel grappig, maar om nou te zeggen dat ze het nieuws altijd goed brengen? Helemaal niet. Het is veel te eenzijdig en ze brengen het alleen maar sarcastisch en op de manier hoe zij het willen.

Edit: Niet dat ik dat sarcasme niet leuk vind, maar als je echt alleen dat nieuws volgt (dus verder geen degelijke krant leest of het journaal kijkt) dan ben je wel een beetje… ehm, simpel van geest ofzo? (niet lullig bedoeld)

Ik vind het leuk, en ik kan er ook om lachen. Ik houd wel van een beetje sarcasme. :slightly_smiling_face:

Ik kijk overigens wel altijd de filmpjes van dumpert xd sommige zijn echt geniaal!

Ik vind het niks toevoegen aan de huidige journalistiek.

Ik vind ze extreemrechts.

laat maar.

Soms wel grappig. Alleen het gaat élke aflevering zowat over verschillende ‘‘rassen’’. :\

Geen stijl was op mijn oude school, maar ze lieten echt alleen de aso kinderen zien die buiten aan het roken waren enzo…

ik vind die rutger wel grappig. Hoe hij doet

ik heb toevallig gister voor het eerst gezien (of een paar dagen gelden I forgot). ik vond het wel grappig ^^

Mijn leraar engels was laatst in PowNews.

vet hoe vond hij het zelf?

Ik vind het wel grappig, maar niet om op de hoogte van het nieuws te blijven, want dat brengen ze niet goed.
Ik zag eerst wel een paar “Powned!”-stickers hangen in mijn woonplaats, op verkeersborden enzo. Waar zijn die voor bedoeld? Betekent dat dat het PowNews ooit in mijn dorpje is geweest? :stuck_out_tongue: