Geen zwart of donkerblauw ondergoed

Hee meiden,
Ik zit al een tijdje met een probleem en weet niet of meerdere mensen dit hebben. Als ik zwarte of donkerblauwe strings/onderbroeken draag dan verkleurd het bij het kruis. Het wordt als het ware een beetje gebleekt. Het wordt dan een rare roodachtige/beige vlek. Ik vind dit heel erg vervelend en weet absoluut niet wat ik hier tegen moet doen. Veel mooi ondergoed kan ik hierdoor wel weggooien :frowning_face: Ik schaam me er bovendien ook voor.
Weet iemand hoe dit komt en hebben meer mensen dit? Hebben jullie een oplossing?

Groetjes

Inlegkruisjes gaan gebruiken.

Krijg je daar geen schimmelinfectie van?

van inlegkruisjes? nee, gewoon op tijd vervangen en niet twee dagen lang met dezelfde rondlopen

Ah oke mooi! Gebruiken veel mensen dit? heb namelijk nog nooit een inlegkruisje gebruikt…

Ja, ik gebruik het ALTIJD. Want anders kan ik binnen een uur of 3 weer me ondergoed verwisselen. Het is echt niet erg, je hebt ook voor strings etc.

Ja is heel normaal niet iedereen heeft het nodig maar als je het wel nodig hebt is het niet raar hoor!

Ik gebruik ook altijd een inlegkruisje, zelfs als ik ongesteld ben en een tampon gebruik. Maar ik gebruik het omdat ik altijd nadruppel als ik heb geplast. Nooit ergens last van gehad gewoon optijd een schone indoen.

Inlegkruisjes kunnen inderdaad voor van alles handig zijn. Ook als je denkt ongesteld te worden maar geen zin hebt al een een tampon of groot maandverband te gebruiken. je moet wel fijn zittende kopen want bij mij plakken ze soms vast aan mijn haartjes of gaan ze helemaal raar zitten :’)
Maar hoe bedoel je dat het verkleurt? Door afscheiding of gewoon uit het niets?

Ik heb dat idd ook met mijn ondergoed, met rood trouwens niet. Maar wit, zwart, donkerblauw verkleurt altijd.

Gewoon 6x per dag verwisselen.

Vaker schoon ondergoed aan doen?

Komt door je afscheiding, kun je niks aan doen. Ja misschien inlegkruisjes maar ik ben daar niet zo van.