Geen zin?

Voor zover ik weet is hier nog geen topic over, anders sorry.
Ik zit met een klein probleem. Ik heb op dinsdag avond altijd van 8 tot 9 kickboksen, vanavond ook dus. Ik vind het heel leuk om te doen en wil er ook niet mee stoppen, maar van te voren heb ik er nooit zin in. Hebben jullie hier misschien tips voor? Of hebben jullie dit ook? Sommige mensen zeggen dat je er een soort van ‘‘beloning’’ tegenover moet zetten, maar het is niet zo dat ik het niet leuk vind als ik er eenmaal ben dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen…

Hoop dat jullie me misschien kunnen helpen.
xo

Ik heb dit ook als ik naar keyboard moet, heb al 2 keer overgeslagen omdat ik geen zin had, met smoes offcourse.

Je kan een soort planning maken ofzo, of je neemt iemand mee die toevallig ook die kant op moet. Schrijf het op een post-it en plak het overal op waar je denkt dat je het gaat lezen.

In sommige dingen moet je gewoon zin maken! Tis gewoon omdat het thuis lekker warm is en je dan lekker op de bank kunt hangen en dan is het vast zo dat je gewoon geen zin hebt om de deur uit te gaan! Dus gewoon even streng voor jezelf en gewoon gaan!

@joyce7
Daar heb je denk ik wel gelijk in ja en ik ga uiteindelijk altijd wel, maar ik vind het nogal moeilijk mezelf echt te motiveren van te voren.

Up?

Gewoon bedenken hoe leuk je het daar zal hebben!

ik heb dat ook met fitness, ben al 3 weken niet meer geweest omdat ik geen zin heb
maar m’n lidmaandschap loopt nog steeds xd

ik heb dat ook altijd met hardlopen.
Doe je nix aan, gewoon gaan! en bedenken, als ik nu n iet gaa, is het de volgende x weer makkelijker om ook niet te gaan.
Want dat is bij mij nl wel zo.
:frowning_face:

ik heb dat ook altijd voor mijn training basketballen.
maar als ik er een maal komt is het altijd wel weer leuk =] !
maar ik zou dus ook niet weten wat je er tegen moet doen :C

ja dat heb ik ook, maar gewoon een afspraak met iemand maken, of er samen anartoe gaan, ehm, helpt meestal wel. een gevoel creeren datje moet gaan.

Zorg dat je veel te doen hebt en dat je je niet verveeld voor de training… daar wordt je namelijk suf en lui van waardoor je niet echt in de stemming bent. Ga bijvoorbeeld 's middags de stad in met een paar meiden en dan eten en dan naar training inplaats van bijvoorbeeld naar huis als je van school komt en dan joggingbroek aan achter tv of computer.