Geen zin om naar familie vriend te gaan

-

Waarom heb je het nog niet uitgemaakt dan? Dat zou ik zo snel mogelijk doen, dan hoef je ook geen smoesjes meer te bedenken. Wachten op een geschikt moment o.i.d. werkt toch niet; het is nooit een goed moment.
Kan het echt niet voor morgen gedaan worden, dan zou ik gewoon zeggen dat jij je echt niet lekker voelt en liever thuis blijft, zeker als daar een kern van waarheid in zit.

Ik weet ook niet waarom ik het nog niet uitgemaakt heb. Ik durf het gewoon niet, ik wil hem niet kwetsen. En ik heb geen zin in gezeik op school ( hij zat bij mij in de klas vorig jaar en dit jaar bij bepaalde vakken), heel de school weet dat wij een stelletje zijn…

Ik zou het zo snel mogelijk uit maken, nu houd je hem alleen maar aan het lijntje.
Als je hem niet durft te kwetsen, zou ik het juist zo snel mogelijk doen, want dit is eigenlijk erger

Ik heb vanochtend tegen mijn vriend gezegd dat ik niet mee ging… Hij vroeg of ik het niet wou proberen voor hem, ik heb toen gezegd dat ik geen zin had om daar last van mijn oren te krijgen ( wat de hele dag al zo is).

Volgensmij heeft hij het gevoel dat er iets is. Hij stuurt de hele dag snaps met waar hij is etc. maar hij stuurt geen in smiley meer erbij, hij stuurt normaal 3 hartjes bij alles wat hij stuurt…

Beetje lullig dit voor hem vind je niet? Neem aan dat je zelf ook niet aan het lijntje gehouden wil worden? Maak het gewoon uit.

Hoelang ga je het nog uitstellen?

Ik ga het aankomende week uitmaken.